אשם בכל השערים. איינוגבה (צילום: אורי קריספין)

אכזבה בהפועל אשקלון: "שיחקנו לידיים של בני יהודה"

בצוות המקצועי מאוכזבים מהתוצאה, אך יותר מהדרך "שאתה לא משחק טוב, אי אפשר למשוך את זה עד הסוף ולצפות שהתוצאות יגיעו לבד". ביקורת על היכולת של דלה איינוגבה, שזוכה לגיבוי

פורסם בתאריך: 24.12.17 10:33

     

ההפסד הצורם אמש לבני יהודה (3:1) לא הפתיע אף אחד בשורות הפועל אשקלון. כבר תקופה ארוכה שהשחקנים בכחול לא מרשימים על הדשא, אך מצליחים לגרור את שחקני היריבה לבינוניות שהם מפגינים על כר הדשא. עד כה נהנה נעים מ'חזקת החפות' לטעויות הטקטיות שביצע נגד שתיים מתוך שלוש הקבוצות שמתמודדות על תואר 'המרענן הרשמי של הליגה'. בעוד מכבי נתניה והפועל חיפה סיימו את ההתמודדות באצטדיון סלה בתוצאת תיקו, מחזיקת גביע המדינה חשפה את כל הליקויים בהגנת האשקלונים. ההתקפות המתפרצות ייצרו מצבי כיבוש רבים בזה אחר זה והתוצאה יכלה לגדול אף יותר. כל שלושת השערים נכבשו מתוך תיבת החמש וחשפו את הליקויים הרבים בהגנת הפועל אשקלון.

גורם בצוות המקצועי אמר: "שאתה לא משחק טוב, אי אפשר למשוך את זה עד הסוף ולצפות שהתוצאות יגיעו לבד. שיחקנו לידיים של בני יהודה. ידענו שהם טובים במתפרצות ושהם נמצאים במומנטום מעולה. קשה להגיד שהתכוננו היטב, כי על המגרש ראינו קבוצה שלא מצליחה להתמודד מול היריבה שלה". שחקן אחר הוסיף, "התחלנו את המשחק טוב וניצלנו את השאננות או את הזלזול של בני יהודה ועלינו ליתרון מוקדם. אם עוז (ראלי) היה כובש את השני, המשחק היה כמעט גמור אבל במקום זה ספגנו שנייה לפני המחצית. המשחק הזה מזכיר את מה שקרה מול הפועל חיפה במחזור הראשון, אולי היינו צריכים את זה בשביל להתעורר, כי אנחנו עדיין במלחמת הישרדות בליגה ואולי קצת שכחו את זה".

מי שזכה אמש לביקורת נוקבת הוא השוער, דלה איינוגבה, שהיה אשם בכל השערים שספג. עוד בטרם המשחק אבוקסיס שמכיר את איינוגבה היטב מימיהם המשותפים בבני יהודה, ניצל את החולשה של השוער הניגרי בתוך תיבת החמש, בכדי להכריע את המשחק. איינוגבה, שלצד משחקים כבירים והצלות מטורפות נוטה לעתים לבצע טעויות טפשיות, זוכה לתקופה לביקורת מצד האוהדים שהיו רוצים לראות את ליאור חדריאן בשער. מנגד, בצוות המקצועי אומנם נזפו בשחקן על היכולת שלו אך נותנים לו את התמיכה נכון לרגע זה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר