משחק מאכזב. משומר (צילום: אורי קריספין)

לא שמרו על היתרון: הפועל אשקלון הפסידה 3:1 לבני יהודה

חניכיו של יובל נעים לא הצליחו לקטוע רצף של 10 משחקים ללא ניצחון לאחר שהפסידו לכתומים משכונת התקווה. מירקו אורמוש העלה את אשקלון ליתרון (8), קנדיל (47), יונתן כהן (50) ומתן חוזז (82) קבעו מהפך

פורסם בתאריך: 23.12.17 19:54

     

לאחר שבסיבוב הראשון הפועל אשקלון ובני יהודה סיימו את המשחק הראשון ביניהם בתיקו 1:1, שייזכר בעיקר בגלל בעיות התאורה באצטדיון סלה, הפועל אשקלון הגיעה להתארח באצטדיון המושבה. בני יהודה שנמצאת במקום השישי בליגת העל רוצה להמשיך להידבק לצמרת הגבוהה, לאחר שניצחה בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים.

הפועל אשקלון, לעומת זאת לא ניצחה מאז המחזור החמישי, עת ניצחה את הפועל רעננה בתוצאה המשכנעת 3:0, רק שמאז היא כבר אינה כל כך משכנעת. יובל נעים נאלץ להתמודד ללא רודי חדד ואג'אי הפצועים בעוד ג'וסיפ איבנצ'יץ' עבר מבחן כשירות ועלה בהרכב הפותח, לעיניי 2,800 צופים, שנכחו במגרש

כבר בדקה ה-3, איבנצ'יץ' מצא עצמו במצב קורץ אך מעשרה מטרים ירה את הכדור החוצה. 5 דקות לאחר מכן והפועל אשקלון עולה ליתרון מוקדם. הרמה של רמזי ספורי מצאה את ראשו של מירקו אורמוש, שניצל את העירבוביה ברחבה ונגח לרשת אל אמיליו זובאס. בדקה ה-20, עוז ראלי כמעט מכפיל את היתרון. טעות בהגנת המארחים גרמה לכדור להגיע אליו ומקצה הרחבה הקפיץ מעל זובאס, אך הכדור נעצר במשקוף.

בדקה ה-47, חניכיו של נעים חיכו לשריקה להפסקת המחצית, אך לא השחקנים בכתום. פיניש הרים משמאל היישר לראש של מאור קנדיל שמקרוב לא התקשה להכניע את דלה איינגובה 1:1. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

צפו המשחק המלא ובתקציר:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר