איילה בזמן ההרצאה (צילום: דוברות המועדון)

התלמידים ביקשו, טל איילה הגיע להרצות

שחקן הפועל אשקלון שיושב בבית עקב פציעה, התבקש להרצות בפני תלמידי בית הספר 'אמת ושלום' בקריית גת ושפך בפניהם את סיפור חייו

פורסם בתאריך: 21.12.17 12:25

     

שחקן הפועל אשקלון, טל איילה, שנמצא כיום בשיקום, הרצה הבוקר בבית הספר ׳אמת ושלום׳ בקרית גת, שם העביר הרצאה מרתקת בפני שתי שכבות, נגד אלימות וגזענות. בין היתר סיפר טל איילה, על ילדותו הלא פשוטה, על ההתייתמות מהוריו בגיל צעיר, על החלום להיות כדורגלן מקצוען ועל הדרך שעשה עד לבמה המרכזית בליגת העל.

טל איילה: ״היה מרגש מאוד לעמוד מול כמות כזו של תלמידים, שהיו מרוכזים להפליא ושיתפו פעולה באופן מדהים. אני מודה על הזכות שניתנה ואשמח תמיד להיענות לבקשת תלמידים ולהרצות בפניהם״.

 

דרור אלמלם, מנכ״ל הפועל אשקלון: ״ההירתמות של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון למען הקהילה, באה לידי ביטוי גם בהרצאות שאנו עורכים בבתי הספר. ערכים לפני הכל – זה ה-DNA של המועדון ואנו נמשיך לתרום באהבה גדולה למען הקהילה״.

      טל איילה והתלמידים (צילום: דוברות המועדון)

שלומי לוי דובר הפועל אשקלון: ״ברגע שהתקבלה פניה מבית הספר ׳אמת ושלום׳ בקרית גת, ולאחר שהבנו שהתלמידים משתוקקים לפגוש את טל איילה, הדרך למפגש היתה קצרה. שמחנו להרחיב את התודעה נגד אלימות וגזענות, קבלת האחר והשמירה על מסגרות חינוכיות. מועדון הפועל אשקלון חרט על דגלו את נושא התרומה לקהילה ואנו מיישמים הלכה למעשה״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר