לא מרוצה מההתקפה. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים לקראת הפועל חיפה: "השחקנים קובעים את ההרכב"

יובל נעים והפועל אשקלון מחכים לסגנית המוליכה, הפועל חיפה, מחר בשעה 18:15. נעים על איבנצ'יץ: "אנשים עשו אחד ועוד אחד והבינו שאם מנגה מגיע איבנצ'יץ הולך"

פורסם בתאריך: 15.12.17 12:52

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן נגד הפועל חיפה,

"ההכנות רגילות, הפועל חיפה קבוצה טובה עם תוצאות טובות ולדעתי ניר קלינגר עושה עבודה מצויינת. הפועל חיפה קבוצה מסוכנת עם הגנה טובה ויציאה מהירה למתפרצות. הם מאוד מזכירים את מכבי נתניה. אנחנו צריכים להיות קרובים אחד לשני בהגנה".

 

במשחק הראשון שיחקנו פנטסטי והפסדנו 3-1 ואנחנו לא רוצים לחזור על הסרט הזה. אנחנו שווים יותר נקודות ממה שיש לנו אבל זה לא מנחם אותי לחזור עם המחמאות. בבית שלנו, מול הקהל שלנו, אנחנו צריכים לשחק טוב וגם לקחת נקודות".

על ההיעדרות של רודי חדד, "זה אף פעם לא נעים לאבד שחקן הרכב. אפילו קבוצות גדולות שמאבדות שחקן משמעותי זה פוגע בהם. אני חושב שאף פעם לא שיחקנו בהרכב שרצינו לשחק, היינו מעדיפים לא להתמודד עם זה אבל נתמודד. השחקנים קובעים את ההרכב, המאמן יכול להגיד את ה-11 והשחקנים קובעים אם הוא קיבל את ההחלטה הנכונה או לא".

על איבנצ'יץ' שחוזר לחיים, "לא סגרנו את הסיפור מול אף שחקן. אנחנו רוצים להתחזק אבל שחקנים שיוכיחו עד אז שהם יכולים לעזור למערכת הם יישארו. אנשים עשו אחד ועוד אחד והבינו שאם מנגה מגיע איבנצ'יץ הולך. אני יכול להבטיח שאם ג'וסיפ ימשיך ויהיה טוב, יוסף יישאר".

הרכב מוערך: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש, מילאן סמילאניץ', שון מלכה, ג'וסיפ איבנצ'יץ, רמזי ספורי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר