מרוצה מהיכולת. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים: "מי שראה אותנו ראה קבוצה טובה שיודעת איך לעמוד על המגרש"

המאמן מרוצה מהתיקו מול מכבי חיפה בסמי עופר ומתבונן קדימה לקראת החיפאית הבכירה כיום, המוליכה הפועל חיפה. "אנחנו מנסים לקחת נקודות מכל קבוצה", אמר נעים

פורסם בתאריך: 10.12.17 09:55

     

'תיקו שכולו ניצחון' סיכמו את המשחק במועדון האשקלוני. הנסיעה באוטובוס חזרה לאשקלון הייתה רגועה ושלווה, כאשר יובל נעים יכול לסמן לעצמו נקודה היסטורית מול מכבי חיפה. המאצ' אפ בין שני המאמנים הווקאלים ביותר בליגת העל, סידר מפגש שעל פניו היה אמור להיות גועש לא רק ביציעים אלא גם על כר הדשא. בפועל, זה היה אחד המשחקים החלשים בליגת העל, שהעונה שוברת שיאי שפל. שתי הקבוצות התקשו להראות מהלכי כדורגל איכותיים. השער של מכבי חיפה נבע מקומדיית טעויות קשה, בעוד השער של איבנצ'יץ' החל וכלה בטעויות קשות של המגן עומרי בן הרוש, שנטש את העמדה שלו כדי לעצור ללא הצלחה את רמזי ספורי והשאיר חור גדול באגף השמאלי של הגנת הירוקים אותו ניצל איבנצ'יץ' בנונשלנטיות.

אין בדברים האמורים לגרוע מכך שלמרות התקופה הקשה של הירוקים הפועל אשקלון לקחה נקודה במגרש קשה. עוד לפני המשחק נעים ביקש מהשחקנים לשחק סגור ולצבור ביטחון במהלך המשחק ולהעז בהתאם להתרחשויות. נעים חשש משער מוקדם של חיפה שעלול לגרום להתפרצות הר הגעש בסמי עופר אך גם לאחר שהשער נכבש חיפה לא התעוררה והפועל אשקלון ניצלו זאת והשוו. נעים סיכם זאת: "בסך הכל אני מאוד מרוצה, מי שראה אותנו ראה קבוצה טובה שיודעת איך לעמוד על המגרש. עם קצת יותר ריכוז בחלק הקדמי היינו יכולים להבקיע גם השער השני, אך אנחנו מאוד מרוצים כי שיחקנו היטב. אוסיף כי היה שיפוט פנטסטי ומגיעה מילה טובה לשחקנים, הם עשו עבודה מצוינת".

"אנחנו עושים תוצאות טובות, היום שיחקנו משחק חוץ קשה נגד קבוצה במצב לא טוב, יש להם שחקנים מאוד מוכשרים, אבל מסתכלים כבר למשחק הבא נגד הפועל חיפה. אנחנו מנסים לקחת נקודות מכל קבוצה, פעם היינו משחקים בשיכון המזרח ובמרמורק והיום אנחנו בסמי עופר".

לאחר שסימנו וי נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, בהפועל אשקלון עדיין מודעים לכך שהקבוצה לא ניצחה מזה שמונה משחקים והיא תפגוש בשבת את מוליכת הטבלה, נכון לכתיבת שורות אלו, הפועל חיפה שזקוקה לאיבוד נקודות של הפועל באר שבע, שתארח הערב את בני סכנין, כדי להישאר המוליכה בתום הסיבוב הראשון של ליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר