יניב קטן, אייל משומר. צילום: אסי פטוקה, כתום צלמים

הפועל אשקלון: משומר יפגוש את האקסית

אחרי משחק ראשון מרשים עם בישול שער השוויון, משומר מתכונן לקראת המפגש עם מכבי חיפה

פורסם בתאריך: 8.12.17 15:02

     

בהפועל אשקלון התקשו לעכל את נקודת הליגה שהושגה השבוע מול מכבי נתניה בבית. מחד גיסא, מדובר היה בתוצאת תיקו מכובדת מול קבוצה שמציגה כדורגל מרשים ונחשבת ללהיט של הליגה, ונקודה מולה נחשבה להפתעה; ומאידך גיסא, זה היה משחק שביעי שבו הקבוצה של יובל נעים לא מצליחה ללקט שלוש נקודות, נושא שללא ספק מתחיל להדאיג.

אם נתחשב בעובדה שבשבועיים הקרובים מצפים לקבוצה משחקים מול שתי החיפאיות, הרי שגם מולן לאשקלונים לא צפויים חיים קלים, וניצחון בכל אחד מהמשחקים הללו יתקבל בתדהמה. באשקלון מקווים כי מכבי חיפה תמשיך במומנטום הרע שלה, וכי בשבת הקרובה באצטדיון סמי עופר ניתן יהיה לנצל זאת, לעקוץ ולהפתיע.

אוהדי אשקלון לאחר זריקת כוס השתיה. צילום: אורי קריספין

מי שיפגוש את האקסית יהיה אייל משומר, שרשם במשחק האחרון הופעת בכורה מוצלחת במדי הפועל אשקלון. “כמובן שיש התרגשות”, אמר המגן המנוסה לקראת המפגש. “לחזור לסמי עופר ולראות את כל השחקנים והאנשים שאני מאוד אוהב זה מרגש. אבל ברגע שאעלה על המגרש שום דבר מעבר לניצחון לא יעניין אותי”.

כמות לא גדולה של אוהדים אמורה לעשות את הדרך לחיפה ותמוקם ביציע הדרום—מערבי. באשקלון מקווים להתעוררות במניין הצופים שפוקד את משחקי הקבוצה לאחר שבשבת האחרונה במשחק מול נתניה הגיעו רק 2,813 אוהדים, מהם כ-1,300 אוהדי נתניה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר