דרוך לקראת חיפה. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים לקראת מכבי חיפה: "מהמשחקים הקשים בליגה"

יובל נעים לא צפוי לערוך שינויים בהרכב ויחד עם חניכיו ינסה להדהים את סמי עופר. נעים: "שתי הקבוצות שוות יותר נקודות ממה שצברו עד כה. יהיה קשה מאוד לחזור עם נקודות מסמי עופר"

פורסם בתאריך: 8.12.17 14:00

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן בינה לבין אכזבת הליגה, מכבי חיפה, באצטדיון סמי עופר. בהפועל אשקלון מקווים לנצל את הבלגן שסורר בקבוצה החיפאית בשביל לעשות סנסציה, כאשר בקבוצה מודעים כי שער מוקדם של מכבי חיפה עלול לגרום לתבוסה, בדיוק כמו שקרה אשתקד, שאשקלון הפסידה 5:0. מנגד, עמידה נכונה של הקבוצה האורחת והיא תחזור מסמי עופר עם לפחות נקודה אחת. יובל נעים שהיה מרוצה מהיכולת של חניכיו בשבוע שעבר יפתח עם הרכב זהה לזה שפתח מול מכבי נתניה.

יובל נעים אמר הבוקר: "זה אחד המשחקים הקשים שיש בליגה, למרות שהתוצאות שלה לא טובות בליגה, צריך לכבד אותם. יש להם שחקנים מאוד מוכשרים. מבחינת אשקלון זה משחק קשה ואנחנו צריכים להתרכז בדברים שתלויים בנו.  לדעת להשתמש בנכון בכדור שהוא אצלנו וכמו שנתנו משחק טוב בטרנר ומול מכבי תל אביב בבית. אנחנו צריכים שדברים יתחברו לנו. יש לנו תכנית משחק קבועה ועושים התאמות לכל קבוצה. אם בוזגלו יפתח בימין אז המגן שמאלי יתמודד איתו".

על היוקרה עבור קבוצתו, אמר: "הפועל אשקלון זה מועדון שהגיע מלמטה, מליגה א', להגיע לסמי עופר זה לא דבר מובן מאליו. לדעתי שתי הקבוצות שוות יותר נקודות ממה שצברו עד כה. יהיה קשה מאוד לחזור עם נקודות מסמי עופר".

על הקהל, "הקהל של אשקלון עושה את העבודה שלו במשחקי הבית, למרות שלדעתי צריך להגיע יותר קהל. הקבוצה לא עלתה מליגה א' לליגת העל בשביל 3,000 אוהדים במשחק וברגע שזה יקרה הקהל ייתן הרבה כח לשחקנים. לגבי משחקי חוץ זה קצת יותר קשה, במיוחד שזה במוצאי שבת ויש אנשים דתיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר