"היינו ראויים לנקודה הזאת". משומר (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

אייל משומר: "עברתי הרבה בתקופה שלא שיחקתי"

מגן הרכש, שבישל את השער היחיד של אשקלון נהנה מכל רגע באשקלון: "כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה שהייתי בחוץ". נעים: "כמו שיכולנו לנצח כך יכולנו להפסיד"

פורסם בתאריך: 3.12.17 09:38

     

לפני המשחק אמש יכולתם לשמוע את אנשי הפועל אשקלון חותמים בבטחה על תוצאת תיקו מול היריבה הלוהטת, מכבי נתניה. אבל הכדורגל הוא קצת יותר מורכב מההיערכות המוקדמת. דיא סבע וערן לוי, בפעולה הטובה היחידה שלהם במשחק, מצאו את השער כבר בדקה ה-5. השער המוקדם גרם לשניים קצת להירדם אבל גם כאשר סבע קיבל את המרווחים שהוא צריך וערן לוי נותר חופשי לאיים מרחוק הם לא ניצלו זאת בכדי להרוג את המשחק. בסופו של דבר שער בכורה של מושיקו לוגסי באשקלון, שהגיע מבישול בכורה של משומר סידר ובצדק חלוקת נקודות. הפועל אשקלון, חרף ההיערכות הלוקה זכתה ליכולת טובה של רודי חדד ורמזי ספורי שמשכו את הקבוצה על הגב.

ראה גם:

1:1 קצבי בין הפועל אשקלון למכבי נתניה

"כמו שיכולנו לנצח כך יכולנו להפסיד", סיכם יובל נעים במדויק את שאירע אמש על המגרש. "שיחקנו נגד קבוצה פנטסטית ונתנו מחצית שנייה פנטסטית. יש לנו קבוצה טובה. "שהפועל אשקלון הייתה בליגה ב' וג' היא ניצחה הרבה משחקים אבל בליגת העל אפשר להיות חודש ללא ניצחון. אנחנו רחוקים מהקו האדום וזה מה שחשוב".

"שיחקנו נגד קבוצה פנטסטית". צילום: אורי קריספין

על השער שקבוצתו ספגה אמר, "לא היינו צריכים לקבל את השער הזה. הייתה שם אי הבנה בין שני שחקנים. כל אחד חשב שהשני צריך לשמור אותו. מכבי נתניה היא הקבוצה הכי טובה ששיחקה פה עד היום".

שחקן הרכש, אייל משומר שרשם 80 דקות ובישול במשחק הבכורה שלו במדים הכחולים של אשקלון, אמר: "כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה שהייתי בחוץ. זה לא היה קל עבורי לשחק 80 דקות. זה היה חשוב מאוד להביא נקודה במשחק הזה. אני חושב שהיינו ראויים לנקודה הזאת ואולי אפילו ליותר. הבישול הוא מזל של מתחילים", אמר בחיוך.

משומר נשאל על התקופה הקשה מחוץ למגרשים, חרף רזומה עשיר בליגת העל, אך שוב ענה בהומור, "סה"כ עשיתי חיים", אמר עם קריצה. "היו חששות. עברתי הרבה בתקופה שלא שיחקתי והפועל אשקלון היו מאוד רציניים לגביי. ברגע שראיתי שזה מועדון חם אז רציתי להגיע לפה. זו תקופה קשה. אתה מחכה כל פעם להצעה אבל היא לא מגיעה. היינו צריכים לשמור על כושר ולדאוג לדברים הקטנים. לא חשבתי לפרוש, אילו רציתי לפרוש הייתי עושה את זה ממזמן".

על סגל קבוצה, "יש פה קבוצה איכותית, לא קבוצת תחתית טיפוסית. יש לנו שחקנים מצוינים ומנוסים ומאמן מצוין. יובל נעים הוא אחת הסיבות שהגענו לאשקלון".

על המפגש שבוע הבא מול האקסית, "כמובן שיש התרגשות לחזור לסמי עופר. לראות את כל האוהדים והאנשים במכבי חיפה אבל ברגע שעולים על המגרש שום דבר לא מעניין מלבד הניצחון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר