מתכוננים לחג הסטודנט במכללת אשקלון

חג הסטודנט, מכירים? | יפה טבג'ה

מומחים בחגי ישראל? מכירים את חג החנוכה ואת חג פורים? הכירו גם את חג הסטודנט. איך חוגגים אותו? כמו כל חג יהודי – עם המון אוכל

פורסם בתאריך: 13.6.19 16:24

     

זה הזמן של כולכם לעזור לי להוציא את הסטודנטים והסטודנטיות מהכחשות.

זו התקופה שכל סטודנט וסטודנטית בישראל מנסים לברוח ממנה, הם בהכחשה ובשאלה “הכיצד ואיך הזמן עף, כבר סיימנו שנה?!" תפקיד האחראי הבוגר הוא להגיד “יאללה, להתעורר”. הסתיימה השנה ומתחילה התקופה, 100 ועוד 100 במבחן.

אז עכשיו שצעקנו מספיק חזק שתקופת המבחנים כבר כאן, אפשר גם למדוד את הזמן. נשארו בדיוק עוד שבועיים לסיום הסמסטר, וזה מספיק זמן בשבילכם לעזור בהכנה נפשית לכל סטודנט וסטודנטית בישראל.

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

איך אתם, הלא סטודנטים, נכנסים לתמונה? פשוט! מאחלים בהצלחה בבחינות. הם ינסו לברוח ולהגיד שיש עוד זמן, וזה עדיין לא כאן, אבל איחולי ההצלחה שלכם מבעוד מועד יעשו את העבודה – לחץ חיובי כדי שהם יתחילו ללמוד.

באגודת הסטודנטים והסטודנטיות המכללה האקדמית אשקלון החלטנו להמשיך את חג השבועות ומיד בחזרה לשגרה תלינו מודעה “אגודת הסטודנטים ממשיכים את החג”. שבועות נגמר, אבל אנחנו המצאנו חג חדש – חג הסטודנטים. השקענו באירוע צהריים עד סוף השבוע, קישטנו את המכללה בצבעי שמחה, בלונים, רקדנים די-ג’יי, אוכל משמין, בירה קרה, והכול כדי להוציא את הסטודנטים באווירה טובה מההכחשה של תקופת המבחנים. הכרזנו שאת סיום הסמסטר אנחנו מסיימים בשמחה ובהכנה לגשם של מאיות במבחנים הקרבים ובאים.

 

אחרי ההכנה, כל מה שנותר לנו לאחל לסטודנטים ולסטודנטיות זה הצלחה רבה. תעשו הכול כדי להצליח, תיתנו את ה-100% בכל מה שאתם לומדים ועושים, והצלחה האישית שלכם תבוא לידי ביטוי.

תעצמו עיניים ותחלמו בהילוך גבוה, ואם יש משברים בדרך, תדעו שגם הם נגמרים, וזה רק חודש אחד של לחץ שיכול להיות מתון אם תחליטו שאתם מספיק ערוכים לתקופה.

תאספו חומרים אקדמיים היכן שחסר, תכניסו את התקופה מוקדם יותר מבעוד מועד ותחלמו על מסרונים עם ציונים טובים.

בהצלחה לסטודנטים היפים שלנו ולכל הסטודנטים בישראל באשר הם. חוגגים אותו? כמו כל חג יהודי – עם המון אוכל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר