סטודנטים באילת
הסטודנטים האשקלונים באילת. צילום: אגודת הסטודנטים מכללת אשקלון

רכבת לילה לאילת

בלי להזכיר את הפאנג’ויה: יפה טבג’ה ארגנה נופש באילת לסטודנטים של המכללה, שהגיעו בהמוניהם ותמיד יזכרו שהם היו חלק מהפעם הראשונה

פורסם בתאריך: 31.5.19 13:51

     

הסטודנטים לוקחים חופשה באילת לפני הבחינות, ואני איתם כמו תמיד. אז ירדנו לאילת יחד בהפקה מיוחדת של אגודת הסטודנטים, נופש סטודנטים לראשונה באקדמית אשקלון. וכל כך השקענו!

בתכנית: בית מלון לשלושה ימים, שחייה עם דולפינים, אטרקציות על הים, מסיבות סגורות רק לסטודנטים שלנו, כמובן עם האורחים שלהם – אנחנו תמיד תמיד אוהבים לארח. ואני צופה מהצד בהנאה לראות את המשפחה שאנחנו מטפחים כל כך מתאחדת. את כל הטוב הזה הצלחנו ליצור בעלות סטודנטיאלית עם פינוקים מסביב שהם מתנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כל דבר שעושים לראשונה הוא מרגש וגם מלחיץ. זה כמו לעלות על רכבת מהירה, עולים עם חששות ומקווים להצליח. האילתים לא ירדו לי מהצבע, מסתבר שהחום באילת לא כל כך עוזר עם הצבע לכל האנשים. הסתובבתי על החוף ולא מעט נשים עצרו אותי בשאלה בדרמטית “באיזה מכונת שיזוף את משתמשת?" עניתי בחיוך “מכונת יד ה’”.

אחד הדברים שהתברכתי בהם זה צבע העור. כמוני יש המון, בזמן שאחרים עובדים קשה, אנחנו נולדנו שזופים, כל אחד ומידת האפייה שלו (סמיילי קורץ).


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2Xc39PK


זו הפעם הראשונה שאנחנו מוציאים נופש סטודנטים. בדרך כלל יש את הפאנג’ויה, וצריך אומץ ליצור משהו דומה אבל אחר. אין להם מתחרים בתחום. בהפקה של הפאנג’ויה “יורדים” הסטודנטים ביחד מרוב המכללות והאוניברסיטאות לאילת, ואיך אומרים בעברית פשוטה? “מתקרחנים”.

חיפשתי ליצור משהו אחר שמאפיין אותנו, הסטודנטים מהאקדמית אשקלון, שיתאים לאימהות, לנשואים ונשואות, לכאלה שמחפשים משהו אחר, חם יותר ועם שייכות לקבוצה, משהו שירגיש כמו חופשה משפחתית. אז החלטנו לסגור נופש סטודנטים של אגודת הסטודנטים מכללת אשקלון לפני שמתחילות כל הבחינות, והחוויה לגמרי משפחתית.

אז אחרי כל ההכנות אני שמחה לראות את הסטודנטים נהנים ביחד, מכירים אחד את השני ויוצרים קהילה קטנה נוספת במעגל המכללה. זה מעורר בי שמחה ותחושת סיפוק.

אני אוהבת “רכבות” שאני יכולה לבחור את הדרך וליזום, להחליט על כיוון חדש ולהוציא את ״הרכבת הראשונה״, כי הראשונה תמיד מרגשת.

אני מאחלת שתמיד נהיה הקטר שמנווט, יוזם, מחדש. ההתרגשות, הלחץ, הסיכון, השמחה והדרך שווים את הלמידה, גם כשמצליחים וגם שלא.

בפעם הבאה אעדכן לאן אנחנו נוסעים ״ברכבת הבאה״ שאנחנו מתכננים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר