ראש הממשלה ורעייתו. צילום: תומר אפלבאום
ראש הממשלה ורעייתו. צילום: תומר אפלבאום

פיני ביטון על המבחן האמיתי של נתניהו

בנימין נתניהו הוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא אשף פוליטי שאין שני לו, רק שעכשיו הוא יצטרך להפגין את כישוריו מול דונלד טראמפ ותכנית ה-100, וזה יהיה המבחן האמיתי שלו. פיני ביטון עם שבע נקודות על תוצאות הבחירות

פורסם בתאריך: 11.4.19 19:39

     

רביעי, 10 בבוקר, הקפה של היום שאחרי באותו הטעם, רק טיפה יותר מתוק. מה לא נכתב על מערכת הבחירות הזאת? מה לא נאמר או נעשה בכל מדיום אפשרי?

עשרות פאנלים פוליטיים, מאות פרשנים, אלפי סרטונים, עשרות אלפי תמלילים, רשת גועשת ומיליוני אצבעות משתוללות על מקלדות חסרות רסן ונטולות מעצורים.

כמה רפש ודברי בלע, פסולת ביבים של ממש. בקטע הזה לא היה מונופול לאף אחד, כולם ירדו נמוך כל כך. בכל פעם שאמרתי לעצמי, זהו, מתחת לזה כבר אין, באה עוד הברקה שהוכיחה לי כי עם ישראל הוא מספר אחת בכל תחום, בעיקר בלשון הרע.

פיני ביטון "בלי חשבון"

פיני ביטון. "בלי חשבון"

אפשר לומר שהרווח הגדול הראשון מהבחירות האלה הוא העובדה שאפשר להירגע ולהחזיר את מקלדות הרשע והפקות סרטי הבלע לבוידם, לפחות עד המערכה הבאה. זה שפה ושם יעלו כל מיני מתוסכלים מפה ושמחים לאיד משם עם רפש נוסף זה לא נחשב, איך אמר גששנו: “עמי העשן התפזר אבל קולות נפץ עדיין נשמעים פה ושם”.

טוב, אפשר לגשת לתוצאות? בוודאי, למה התכנסנו?

מבחינתי התוצאות מציגות מספר עובדות, או אמיתות, איך שתרצו:

  1. ביבי הוא אחד ואין שני לו. לא בניהול מדינה, לא בניהול קמפיין ובטח לא בקריאת המפה וביצוע מהלכים צעד אחד לפני כולם. האיש ענק, הוא לא מכאן, הוא פשוט מהחלל.
  2. נכון לדור הזה, מה שהיה הוא שיהיה. מדינת ישראל היא מדינה שהרוב המוחץ בה הוא ימני. ולכן תוצאות הבחירות תמיד תהיינה כאלה שהימין ימשיך למשול, לא משנה איזה קמפיין יתקיים פה וכמה השמאל יתאחד ויקרא תיגר על הימין, בכל פעם מחדש.
    משפחה בריאה צריכה רק אבא אחד. שלושה אבות זה יותר מדי, בטח במשפחה ישראלית כשהאימא, יעני המדינה, כל כך מורכבת ובעייתית
  3. בעידן החדש למדיה התקשורתית אין יותר מונופול על דעת הקהל. ככל שהיא תשכיל להבין זאת, יש מצב שיהיה כאן שיח אחר, עם פחות זחיחות של מובילי דעה בשקל ופרשנים מדושנים באולפנים.
  4. מערכות הצדק והמשפט קיבלו כרטיס צהוב מהציבור. הציבור רוצה צדק לכול. בלי סלקציה. דין אחד לכולם.
  5. העם היהודי תמיד ילך עם האנדרדוג. זה בדנ”א שלנו. ביבי הגאון, שעשה כאן דברים מופלאים, ידע שעם כל הכריזמה והעוצמות שלו הוא חייב לבוא מהמקום הזה של האנדרדוג. זאת הדרך היחידה לקבל את כל הציבור כשכל כך הרבה מערכות חוברות יחד להפיל אותך.
  6. המבחן של ביבי מתחיל היום. איך ממנפים הצלחה כבירה כזאת להמשך עבודה למען הציבור כשברקע החשדות וכתבי האישום. היכולת של הפנומן הזאת להנהיג וביד רמה תחת חקירות כבר הוכחה. כעת הוא חייב ממשלה שתמשיך בדיוק מאותה הנקודה. והכול בהנחה שייצא זכאי.

גילוי נאות: אני נגד שימוש בחוקים וחסינויות לאישי ציבור כשהחשדות הם כאלה שפוגעים בכל מינהל תקין במערכת שעליה הם אמונים. אבל אני בעד שימוש בהגנות על ראש ממשלה מכהן כשגורל המדינה מונח על הכף, בטח בתקופה קריטית כשעסקת ה-100 בפתח, ואין אף אחד שיכול לנווט מול טראמפ יותר טוב מביבי. איך עושים את זה ולא פוגעים בשלטון החוק? טוב נו, בשביל זה בחרנו הנהגה חדשה, לא? זה המנדט שלה. נאחל לה בהצלחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר