צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי

יפה טבג'ה לא מבינה איך יש אנשים שמוצאים רע גם בדבר טהור

יפה טבג’ה התלהבה מהאמנים שהגיעו לצייר על בנייני הרכבת בשכונות הוותיקות ולהוסיף קצת צבע לרחובות הישנים. אבל היא קצת פחות התלהבה כשראתה תגובות עם ביקורת על המיזם המרהיב

פורסם בתאריך: 15.3.19 11:40

     
יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

למה כל כך קשה לנו להגיד מילה טובה גם שמגיע? זה לא עולה כסף.

קבוצת אמנים מוכשרים מרחבי העולם הגיעה לאשקלון לקשט לנו את העיר, והם עשו את זה בגדול. על בנייני שכונת העתיקות יש צבעים של קשת בענן.

האמנים הגיעו בשם הפרויקט “אמנים למען ישראל” בשיתוף עיריית אשקלון לשכונת עתיקות. הם ציירו על בנייני המגורים ציורים מרהיבים ומעוררי התפלאות. האמנים שמו בצד את חייהם האישיים והגיעו לישראל כדי לעשות את אשקלון יפה יותר. בעוד יש בחו”ל אנשים שחוששים מהמצב הביטחוני בארצנו, האמנים האלה נטרלו את החשש, עזבו הכול והגיעו ללב ליבה של המתיחות הביטחונית בארץ, לאשקלון, לדרום שמפחיד גם אזרחים בישראל.

כמה פעמים שמענו אנשים ממרכז הארץ שואלים אותנו “איך אתם מסתדרים עם הטילים והאזעקות?” ואנו, כתושבי הדרום, הפסקנו כבר להסביר להם שזו מציאות שלעיתים כבר התרגלנו אליה, מציאות שנכפתה.

אז מגיעים אמנים מוכשרים בקנה מידה עולמי, ובמקום להגיד להם: “וולאקם טו אשקלון” , אנחנו תוקפים: “איך לא לקחנו אמנים מקומיים?”, “הציורים מיותרים, כי קודם שיקום שכונות” ועוד.

צילום: סיון מטודי

צילום: סיון מטודי

אני לא פוסלת על הסף את ההערות, יש בהן מן הצדק, אך צריך לעשות הפרדה. נכון לעבוד עם ספקים מקומיים בתחומים רבים.במידה שהם מוכשרים מקצועיים אין צורך לחפש "מחוץ לבית”.

אך כשמגיעים אנשים בהתנדבות מתוך אמונה בשליחותם מהקצה השני של העולם, המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לפרגן להם ולארח אותם יפה “בניו יורק שבאשקלון”. (קריצה).


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עתיקות נראית יפה יותר, הציורים מרשימים ברמות הגבוהות ביותר, הם מרהיבים ומעוררי התפלאות. אין לי ספק שזו רק התחלה בשכונת עתיקות, כי צריך להשקיע בה, ואני מאמינה שכך יהיה.

זו הזדמנות נהדרת לומר תודה לאמנים המוכשרים שהגיעו לעשות את אשקלון יפה יותר – אין ספק שהצלחתם.

ולנו אני מאחלת, שלצד הביקורת, נדע גם להגיד מילה טובה שמגיע.

כאן אין ספק שמגיע בענק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר