שנת 2019. צילום: AFP
שנת 2019. צילום: AFP

אף אחד כבר לא יגיד "אצ'קלון כפרע"

יפה טבג’ה נפרדת משנת 2018 בסיפוק גדול ומסמנת וי על לא מעט הצלחות שלה ושל מכללת אשקלון, שדורגה השנה במקום השלישי בשביעות רצון מאיכות ההוראה, ואף אחד כבר לא יקרא לה “אצ’קלון כפרע”

פורסם בתאריך: 4.1.19 11:39

     

תודה לך 2018!

בפן האישי, הייתי קשה איתך שנת 2018, העמסתי עלייך ולא נתתי לך מרחב אישי להיות, אבל בכל זאת היית טובה אליי.

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

בפן המקצועי, הצלחנו ביחד 2018: אני נפרדת משנת 2018 בסיפוק גדול. הגענו יחד להישגים מדהימים, עבדנו קשה כדי לעמוד ביעדים.

אף אחד לא יקרא לנו יותר, למכללה האקדמית אשקלון, “אצ’קלון כפרע” כי עמדנו ביעד! המכללה האקדמית אשקלון דורגה במקום השלישי מכלל המוסדות האקדמיים בארץ בשביעות רצון מאיכות ההוראה בסקר שנערך על ידי התאחדות הסטודנטים הארצית.

הסטודנטים במכללת אשקלון יכולים להיות טווסים, ביחד הצלחנו למנף את המכללה למקום שהיא ראויה לו. עמדנו ביעד והסטודנטים אמרו את דברם – ועדיין, כמו תמיד, יש לאן לשאוף ותמיד מה לשפר.

הובלנו שינויים מדהימים והצלחנו כאגודת סטודנטים וסטודנטיות יחד עם המנהלה האקדמית לפתוח שלוחת הוראה בשיתוף גבעת וושינגטון, וזה לאחר רצון בוער מהשטח במשך שנים, והשנה הזו הצלחנו יחד להגשים רצון למציאות.

הצלחנו כאגודת סטודנטים להגיע לכלל הסטודנטים ולבנות אמון משותף – כנבחר ציבור זה לא תמיד פשוט – וזה בזכות עבודה קשה ובהחלט כי יש לנו הסטודנטים הכי חמים אוהבים בארץ – הם תמיד יודעים להגיד תודה:)

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

שנת 2018 הייתה מוצלחת ומקצועית. המכללה שהיא הבית שלנו קיבלה הכרה בזכות ונמצאת במקום שבו היא ראויה להיות. אם לפני שנה צעקו לי “אצ’קלון כפרע”, היום הכפרע במקום שלישי בארץ ומדורג בין המוסדות הטובים. בזכות עבודה משותפת עם הנהלת המכללה, שרואה באגודת הסטודנטים גוף לגיטימי וראוי לשבת בשולחן קבלת החלטות.

הקסם של המכללה יותר מהכול הוא אופן הקמתה: היא נבנתה ב-10 אצבעות, לא צפו לה עתיד מזהיר. המכללה הגיעה להצלחה בזכות אמונה וכוח רצון של מייסדה מנכ”ל ד”ר פנחס חליווה. תמיד יש קסם בדברים שניבנו ב-10 אצבעות ובעבודה קשה. אך על ההיסטוריה הזו אכתוב בטור נפרד.

אילוסטרציה. מכללת אשקלון

בפן האישי חטאתי. למדתי לזכור שמאחורי כל המקצועי צריך להשקיע במידה רבה גם בנשמה ולעשות יותר לעצמך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המסר שלי הוא שלא משנה כמה אתם אוהבים את מה שאתם עושים ועובדים במה שאתם אוהבים – תאהבו את עצמכם קודם.

מזל טוב לאהובתי, אגודת הסטודנטים והמכללה האקדמית אשקלון, על שנת 2018 מוצלחת. מזל טוב לי, יפה, על 2019 של השקעה בנשמה. 2019, אני מברכת אותך ומאחלת דברים חדשים, מאתגרים וטובים אליי, בפן האישי והמקצועי. שנת 2018, חותמת אותך באושר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר