תומר גלאם וחי דהרי. צילום: דוד לוי

ביקורת על גלאם לאחר שחי דהרי אולץ להתפטר

חבר המועצה והמשנה לראש העירייה חי דהרי אולץ להגיש מכתב התפטרות, לאחר שלטענת גורמים פוליטיים לא רשם את בנו למוסדות החינוך המזוהים עם סיעת “אחדות בתכלית”. בקואליציה מתחו ביקורת על ראש העירייה בפועל: “תומר גלאם הוכיח שהוא לא המחליט בסיעה שלו”

פורסם בתאריך: 2.11.17 09:12

     

אמש שיגר חבר המועצה והמשנה לראש העירייה מכתב שבו הוא מודיע על התפטרותו מחברותו במועצת העיר ומתפקידו כמשנה לראש העירייה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כאן דרום", גורמים פוליטיים המעורים במקרה אומרים כי הסיבה לכך היא ביקורת פנים-סיעתית על דהרי, אשר רשם את בנו ללימודים במוסדות החינוך של ש”ס ולא במוסדות החינוך המזוהים עם הסיעה. דהרי עצמו סירב להתייחס לדברים ומסר בקצרה: ”מקום לימודיהם של ילדיי אינו עניין ציבורי”.

יסיים את דרכו הפוליטית? דהרי. צילום: דוד לוי

בשבועות האחרונים, לאחר הפרסום הראשון באתר “כאן דרום”, הופעלו לחצים רבים על מנת למנוע את הפיטורים הללו. מקורבים לראש העירייה אמרו כי אף הוא ניסה למנוע את הפיטורים הללו, אך לא הצליח.

“מי שיוצא חבול מהמהלך הזה הוא תומר גלאם שהוכיח שהוא לא המחליט בסיעה שלו. זה פוגע בתדמית שלו כמי שמנהיג את הסיעה”, אמר חבר קואליציה המקורב לגלאם.

חבר קואליציה אחר אמר כי פיטוריו של דהרי הם “אבידה לציבור” משום שדהרי היה חבר מועצה “חרוץ ובעל יכולות”.

 

דהרי בן ה-33 הוא חבר מועצה צעיר שנכנס למועצה לפני כשלוש שנים וחצי כאשר חבר המועצה שר שלום כהן הודיע על פרישה מהמועצה. בתקופה שבה מכהן דהרי במועצה הוא הפך לפופולרי במיוחד בקרב הציבור הדתי-חרדי, ועם בחירתו של תומר גלאם לתפקיד ראש העירייה מונה דהרי לתפקיד המשנה וקיבל לידיו סמכויות רבות.

רק לאחרונה בחר אתר האינטרנט החרדי “אקטואליק” את דהרי לאחד מהפוליטיקאים המקומיים המבטיחים בכל הארץ והגדיר אותו “מהפכן”, לכן המהלך הזה מתקבל כמהלך די תמוה.
דהרי נחשב למקורבו של השר לשעבר ויו”ר תנועת “יחד” אלי ישי. רק לאחרונה הגיע ישי לביקור במשרדו של דהרי, והשניים שוחחו רבות.

שי עמירה. צילום: דוד לוי

כעת צפוי להיכנס למועצה שי עמירה, תושב העיר אשר מזוהה יותר מכול כמי שניהל במשך שנים את אולמי הברון באשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר