דהרי בישיבת המועצה
דהרי בישיבת המועצה

כהונתו של המשנה לראש העירייה, חי דהרי, לקראת סיום?

פרסום ראשון: כהונתו של המשנה לראש העירייה, חי דהרי, אחד הפוליטיקאים הפופולריים במגזר הדתי-חרדי, עשויה להסתיים בקרוב בשל סיבה מפתיעה במיוחד: המוסד החינוכי אליו רשם את בנו

פורסם בתאריך: 18.10.17 09:15

     

בסיעת "אחדות בתכלית" מתכוונים לסיים את כהונתו של המשנה לראש העירייה, חי דהרי, מספר 3 ברשימה ולהוציא אותו ממועצת העיר.

גורמים פוליטיים המעורים במקרה אומרים כי הסיבה לכך היא ביקורת פנים סיעתית על מקום לימודיו של בנו של דהרי, אשר נרשם ללימודים ולא במוסדות החינוך המזוהים עם הסיעה. דהרי עצמו סירב להתייחס לדברים ומסר בקצרה ש"מקום לימודיהם של ילדי אינו עניין ציבורי". המהלך כולו מונח כעת לפתחו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם שהוא גם ראש הסיעה ויהיה מעניין לראות כיצד ינהג באיש אמונו.

תומר גלאם וחי דהרי. צילום: דוד לוי

דהרי בן ה-33, הוא חבר מועצה צעיר שנכנס למועצה לפני כשלוש שנים וחצי כאשר חבר המועצה שר שלום כהן, הודיע על פרישה מהמועצה. בתקופה שבה מכהן דהרי במועצה הוא הפך לפופולרי במיוחד בקרב הציבור הדתי-חרדי ועם בחירתו לתפקיד של ראש העירייה, תומר גלאם, מונה דהרי לתפקיד המשנה וקיבל לידיו סמכויות רבות.

רק לאחרונה בחר אתר האינטרנט החרדי "אקטואליק" את דהרי לאחד מהפוליטיקאים המקומיים המבטיחים מכל הארץ והגדיר אותו בתור "המהפכן", לכן המהלך הזה מתקבל כמהלך די תמוה.

דהרי ואלי ישי. צילום: דוד לוי

דהרי נחשב למקורבו של השר לשעבר ויו"ר תנועת "יחד" אלי ישי. רק לאחרונה הגיע ישי לביקור במשרדו של דהרי והשניים שוחחו רבות. גורם חרדי בכיר בעיר אמר כי אם ייצא המהלך לפועל, "הוא עשוי שלא להתקבל בעין יפה אצל מצביעי סיעת אחדות בתכלית ובקרב הקהל החרדי בכלל בעיר עקב פעילותו של דהרי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר