עו"ד תמר קידר
עו"ד תמר קידר

יום אחרי השבעת המועצה – תמר קידר במכתב נגד תומר גלאם: "הוא בניגוד עניינים"

קידר בכובעה החדש כחברת מועצה טוענת כי ישנו ניגוד עניינים מובהק בין כהונתו של גלאם באיגוד ערים לאיכות סביבה, לבין העובדה שהוא עובד חברת חשמל בחל"ת. "אשמש כשומרת סף", מסרה קידר

פורסם בתאריך: 26.3.24 20:39

     

רק אתמול הושבעו חברי מועצת וכבר היום שוחת תמר קידר מכתב עם התואר החדש – חברת מועצת העיר – לוודעה לניגוד עניינים בנוגע לראש העירייה תומר גלאם.

במכתב ששלחה קידר היא כתבה כי מינויו של גלאם לתפקיד של יו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה בעודו עובד חברת חשמל בחל"ת, הרי שמדובר בניגוד עניינים.

כזכור, הוועדה לניגוד עניינים קבעה כי לגלאם אסור לטפל בעניינים הנוגעים לחברת החשמל ומתחרותיה, אך קידר מבקשת להחיל זאת בכלל על פעילותו באיגוד ערים לאיכות הסביבה, "לנוכח כל האמור לעיל, לרבות חוסר השקיפות של עיריית אשקלון והעומד בראשה הן בדבר המשך עבודתו של מר גלאם כעובד מן המניין של חברת החשמל, עולה, חשש המהותי המובנה בין תפקידו כראש עיר, יו"ר ועדה לתכנון ובנייה וחבר מועצת איגוד ערים לאיכות הסביבה, לבין היותו עובד מן המניין של חברת חשמל רוטנברג באשקלון", כתבה קידר.

ראש העירייה, תומר גלאם. צילום: פבל

ראש העירייה, תומר גלאם. צילום: פבל

כבר אתמול טענה זאת קידר בישיבת המועצה החגיגית אך בתגובה נאמר לה על ידי חבר המועצה משה אטיאס כי המינוי הזה כמו המינויים האחרים נבחנו ואושרו על ידי היועץ המשפטי של העירייה.

קידר גם מתחה ביקורת על אישור שכר סגני רה"ע בגובה 2.4 מיליון ש"ח בשנה וזאת לנוכח הגירעון של העירייה

"אני לוקחת את תפקידי כחברת מועצה ברצינות הראויה", מסרה קידר, "כחברה בועדות החשובות ביותר: מכרזים, מינוי עובדים בכירים, תכנון ובנייה וכספים, וכן כדירקטורית נבחרת ציבור בחכ"ל, אשמש גם כשומרת סף. בכוונתי לפעול ללא משוא פנים, לקידום העיר ותושביה בכל ההיבטים תוך שמירה על סדרי שלטון ומנהל תקינים. בשקיפות ובטוהר מידות. אני לא מתכוונת לשמש כחותמת גומי או להיות מריונטה של עסקים ועסקנים. כספי הציבור שייכים לציבור ויש לפעול לגביהם בחרדת קודש, ובאחריות וזהירות רבה. לא אתן יד לקומבינות ולחגיגת הג'ובים. אני אופוזיציה לשלטון שמתנהל בצורה לקויה. תושבי אשקלון, טובתם, בריאותם ואיכותם חייהם, הם אלו שמנחים אותי והנר לרגלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר