איתמר שמעוני ומשפחתו
איתמר שמעוני ומשפחתו

"תודה לבורא עולם": איתמר שמעוני שוחרר והתאחד עם משפחתו

ראש עיריית אשקלון לשעבר שוחרר ממאסר לאחר שנתיים ופגש את משפחתו. זאת לאחר שהוחלט לקצר את עונשו. האם הוא יכול לחזור לפוליטיקה ומתי?

פורסם בתאריך: 9.7.23 10:00

     

הבוקר, לאחר כשנתיים של מאסר מאחורי הסורגים, שוחרר לביתו ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני.

שמעוני הנרגש, נפגש עם אשתו וילדיו והצטלם עמם בחוף הים וכתב: "תודה לבורא עולם. כל כך התגעגעתי".

כזכור, על איתמר שמעוני נגזרו 4 שנות מאסר בעקבות הרשעתו במקרה אחד של לקיחת שוחד, שלוש עבירות של הפרת אמונים, הלבנת הון ושימוש במרמה. נוסף על כך נגזר עליו מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 400,000 ש"ח.

לאחר כשנתיים של מאסר שכלל חופשות, הועלה עניינו לוועדת השחרורים שהחליטה לשחרר אותו שחרור מוקדם. בהחלטה שהתקבלה בדעת רוב נכתב כי "הרשות לשיקום האסיר מצאה את האסיר מתאים לבניית תוכנית שיקום בקהילה בפיקוחה, והתוכנית שהוכנה כוללת טיפול קבוצתי ייעודי בתחום המרמה, שיעורי תורה ותעסוקה. הרשות לשיקום האסיר לא ציינה בתוכנית המלצה על מעצר בית לילי. לנוכח הנתונים הללו הסכימה נציגת היועמ"ש לשחרורו המוקדם של האסיר ובלבד שיוטל עליו מעצר בית לילי. הסניגורית והאסיר ביקשו לקבל את ההסכמה ולהימנע מהטלת מעצר בית הן בשל מהות העבירות שבהן הורשע והן כדי להימנע מפגיעה בפרנסת האסיר".

בשנתיים הקרובות ישהה שמעוני במעצר בית לילי וכן בהתייצבות אחת לשבועיים בתחנת המשטרה.

רבים תוהים אם הוא יחזור להתמודד לראשות העירייה, אז התשובה היא שלפוליטיקה שמעוני לא יוכל לחזור ב-9 השנים הקרובות. מהסיבה שבשנתיים הקרובות, עד תום 4 שנות המאסר שנגזרו עליו הוא מוגדר עדיין אסיר ברישיון, אז 7 שנות הקלון נספרות רק לאחר מכן.

"מודה לבורא עולם על ההחלטה החשובה שהתקבלה", הגיבה רויטל שמעוני להחלטה לשחרר את בעלה, איתמר שמעוני מהכלא, "חווינו תקופה מאתגרת וצמחנו ממנה עם אמונה גדולה שהכל קורה לטובה. אנו מבקשים להודות לכל מי ששאל לשלומנו, עטף, תמך וחיזקתי אותנו במהלך השנתיים האחרונות. איתמר כבר אינו איש ציבור, ולכן נשמח שעם חזרתו יאפשרו לנו לחזור לחיי שגרה כמשפחה אוהבת ומלוכדת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר