הכניסה למשרדי החברה הכלכלית לאשקלון

המהנדס הוותיק והבכיר בעירייה: נבחרו שני סמנכ"לים בחברה הכלכלית של אשקלון

ועדת המכרזים של החברה הכלכלית בחרה את קובי לב, בכיר בעיריית אשקלון, לתפקיד סמנכ"ל התפעול ואת מיכאל גלפרין לתפקיד סמנכ"ל ההנדסה בחברה. גלפרין נכנס לתפקיד שלא היה מאויש זמן רב וחווה טלטלות בשנים האחרונות

פורסם בתאריך: 19.1.23 16:33

     

לאחר שנתיים וחצי שהתפקיד לא היה מאויש, בחרה ועדת המכרזים של החברה הכלכלית באשקלון במהנדס מיכאל גלפרין לתפקיד סמנכ"ל הנדסה בחברה.

גלפרין, בעל תואר שני בהנדסה אזרחית, מחזיק בניסיון רב כמהנדס והוא מגיע לחכ"ל מתפקיד של סמנכ"ל הנדסה בחברה הכלכלית של ראשון לציון. לפני כן הוא שימש כמהנדס הראשי של תאגיד המים ת.מ.ר האמון על רמלה, גדרה, בני עי"ש וקריית מלאכי. וכן כיהן גם בתפקיד מנהל תחום הנדסה במנהלת הביוב הארצית.

מיכאל גלפרין. צילום: עידן גרוס

מיכאל גלפרין. צילום: עידן גרוס

התפקיד הזה בחברה הכלכלית לקה בחוסר יציבות וזאת מאז שבתחילת 2020 פרש סמנכ"ל ההנדסה המיתולוגי של החברה, אורן חדד מתפקידו. כעבור מספר חודשים נבחר לתפקיד המהנדס ליאור רוזנפלד, אך כעבור חודשיים אף הוא הודיע על פרישה מתפקידו. מאז לא אוייש התפקיד כלל, עד כה.

קובי לב

קובי לב

כמו כן, ועדת המכרזים של החכ"ל בחרה גם את סמנכ"ל התפעול של החברה, ומי שנבחר הוא לא פחות מקובי לב, מנהל האגף לתכנון אסטרטגי בעיריית אשקלון. לב, תושב אשקלון, שהיה בעבר מהנדס בחברת אלתא, נכנס לתפקיד אותו מילא עד לאחרונה, ניסים אבידן שעזב כדי לנהל את החברה הכלכלית באופקים.

השניים מצטרפים לסמנכ"ל הכספים של החברה רו"ח בן אביטל, מי שאמון על הפן הכלכלי של החברה ועושה זאת כבר מספר שנים. ושלושתם מכהנים בכפיפות למנכ"ל החברה, עמית שדה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר