יו"ר רב בריח, שמואל דונרשטיין ושר האוצר אביגדור ליברמן בסיור
יו"ר רב בריח, שמואל דונרשטיין ושר האוצר אביגדור ליברמן בסיור

השר ליברמן באשקלון משיב לשאלה: מדוע תושבי העיר לא קיבלו הטבות מס? צפו

קבוצת "רב-בריח" וחברת "גב-ים" קיימו הבוקר, טקס הנחת אבן פינה עבור שלב ב' של מפעל רב-בריח החדש באשקלון בהשתתפות שר האוצר, אביגדור ליברמן. בתוך 4 שנים יתווספו למפעל כ-1,000 עובדים חדשים בעיקר מהנדסים והנדסאים

פורסם בתאריך: 24.10.22 14:16

     

טקס חגיגי ורב משתתפים התקיים ביום באשקלון – עם הנחת אבן הפינה לשלב ב' של המפעל החדש של רב בריח באזור התעשייה הדרומי באשקלון.

שלב ב' של המפעל החדש של רב- בריח, הינו בשטח כולל של 38 דונם מתוכם 55 אלף מ"ר בנוי, אשר עתיד לכלול, בין היתר, 4 קומות של תעשייה מתקדמת וחדשנית ו-2,000 מ"ר אשר ישמשו כמטה הנהלת החברה. עם השלמת שלב ב', יכלול הפרויקט כולו- קריית רב בריח – גב-ים (שלב א'+ב') מפעלים בשטח כולל של כ-96 אלף מ"ר, על גבי חטיבת קרקע בשטח כולל של כ-93 דונם באזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כוללת המוערכת בסך של כ-620 מיליון ש"ח.

הדמיה של קרית רב בריח באשקלון

הדמיה של קרית רב בריח באשקלון

הטקס היום במפעל רב בריח

הטקס היום במפעל רב בריח

ח"כ קושניר ושמואל דונרשטיין בטקס

ח"כ קושניר ושמואל דונרשטיין בטקס

השר ליברמן ומ"מ רה"ע, סופה ביילין בסיור במפעל

השר ליברמן ומ"מ רה"ע, סופה ביילין בסיור במפעל

עם פתיחת מפעל רב-בריח החדש ועד לסוף שנת 2026, צפויים להצטרף עוד כ-1,000 מקומות עבודה בתחומים שונים – בעיקר מהנדסים והנדסאים בתחום הפעלת קווי יצור אוטומטיים (בדגש על תחום הבינה מלאכותית והרובוטיקה) מהנדסי מערכות מידע, ומהנדסי פיתוח בתחומי מכניקה ואלקטרוניקה. החברה מאמינה כי שילוב מחלקות הפיתוח במוצרים (R&D) יחד עם הייצור, ישיגו את הערך והתמורה הגבוהה ביותר במכירת המוצרים בארץ ובעולם. 

בטקס החגיגי שהתקיים היום בשטח המפעל השתתפו עשרות אנשים ובהם שר האוצר, אביגדור ליברמן; יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר; יו"ר רב-בריח, שמואל דונרשטיין; מ"מ רה"ע אשקלון, סופה ביילין; מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ; מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן; מנהל סקטור עסקים בחטיבה העסקית של מזרחי טפחות, שי שליטא; יו"ר ומנכ"ל אפסילון, שמואל פרנקל ועוד בכירים נוספים.

עם צאתו מטקס, הפנינו לשר האוצר שאלה שמעסיקה תושבים רבים בעיר בשנים האחרונות: מדוע אין עדיין הטבות מס לתושבי העיר, זאת למרות הבטחות רבות?

צפו בתשובתו של השר:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר