רכבת ישראל. צילום: אדי ישראל
רכבת ישראל. צילום: אדי ישראל

רק 46 דקות לת"א: הרכבת המהירה מאשקלון לת"א חוזרת

הרכבות המהירות יחזרו לפעילות בתאריך 22.05.22 בתדירות של שתי רכבות בבוקר ושתיים בערב, זאת בעקבות פניית ראש העירייה. בנוסף, ישובו לפעילות הרכבות מאשקלון לבאר שבע

פורסם בתאריך: 15.5.22 19:09

     

כזכור, בחודש דצמבר האחרון, עם השקת הקווים החשמליים החדשים בתחנת רכבת אשקלון, הפסיקה רכבת ישראל את פעילותו של קו הרכבת המהירה מאשקלון לתל אביב.

ראש העירייה, תומר גלאם, פנה אז באופן מיידי למנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, בדרישה להשיב לפעילות את קו הרכבת המדלגת מאשקלון לתל אביב. כמו כן, בפגישה עם שרת התחבורה העלה ראש העיר את הצורך בהפעלתו מחדש של הקו.

נכון להיום נסיעה ברכבת מאשקלון לתל אביב לוקחת בין 55 דקות ל-61 דקות. בקו המהיר של הרכבת זה לוקח 46 דקות בלבד, זאת מאחר והקו זה מדלג על ארבעת התחנות של בת ים וחולון.

כעת, כאמור, הרכבות המהירות ישובו לפעילות ותושבי העיר המשתמשים בו יוכלו ליהנות מנסיעה קצרה ומהירה יותר לתל אביב ובחזרה.

תחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

תחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

הרכבות יפעלו החל מתאריך 22.05.22 ויכללו שתי רכבות מאשקלון צפונה בשעות הבוקר 06:28 (במקום 06:20) ו-07:28 (במקום 07:20) ובשעות הערב, מהרצליה לאשקלון, בשעות 16:18 ו-17:18 תוך שהן מדלגות על ארבע תחנות: קוממיות, יוספטל, וולפסון וצומת חולון. בנוסף, גם בשעה 23:50 ישנה רכבת מהירה שמשך הנסיעה שלה היא 47 דקות מאחר והיא כוללת עצירה אחת בבת ים יוספטל. כמו כן, בתאריך זה ישובו לפעילות קווי הרכבת מאשקלון לבאר שבע.

"מברך על ההחלטה של שרת התחבורה ומנכ"ל הרכבת להיענות לבקשתי ולהחזיר לפעילות את הקו, המשרת מידי יום אלפי נוסעים תושבי אשקלון שרואים בו פתרון אמיתי למצוקת התנועה בכבישים הבינעירוניים בדרך למקום העבודה שלהם במרכז וממנו חזרה הביתה", מסר גלאם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר