ראש הממשלה וראש העירייה. צילום: דוברות העירייה

הטבות המס לאשקלון: הליכוד יתמוך בקידום החוק של ח"כ קושניר

ראש הממשלה הורה לסיעת הליכוד לתמוך היום בהצבעה לקידום החוק להטבות מס לאשקלון בוועדה המסדרת. למרות זאת, חברי קואליציה ניסו לטרפד את זכות הדיבור של ח"כ קושניר

פורסם בתאריך: 24.5.21 11:32

     

לקראת ההצבעה היום בוועדה המסדרת על קידום חקיקה למתן הטבות לעיר אשקלון, נפגש ראש העירייה, תומר גלאם, עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והודה לו על שהנחה את חברי סיעת הליכוד לתמוך פה אחד בהצעה.

"אני מודה לו על כך וקורא לחברי כל סיעות הבית לתמוך בהצעה", הוסיף. זאת מאחר ומדובר בהצעת חוק של ח"כ אלכס קושניר, תושב העיר ואיש אופוזיציה מסיעת ישראל ביתנו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ראשית אני רוצה להביע הערכה עמוקה לתושבי אשקלון ולך, ראש העיר, תומר. עמדתם במטחים כבדים ורוחכם לא נפלה. עכשיו הגיע הזמן לעשות את מה שהבטחנו, להביא חבילת סיוע ענקית גם למיגון וגם בצד הכלכלי לשם הרווחה כי מגיע לכם והגיע הזמן. אז שאו ברכה ודעו לכם שכל עם ישראל וכל מדינת ישראל מחבקת אתכם".

צפו בדבריו של ראש הממשלה:

ראש העיר: "אדוני ראש הממשלה, אני רוצה להודות לך על ההערכה והתמיכה בתושבים המדהימים שלנו בעיר אשקלון. חשוב מאוד ואני שמח על כך שאתה שם על סדר היום את נושא הטיפול בפערי המיגון וגם בפן הכלכלי, לחזק את החוסן הכלכלי של התושבים באשקלון".

יחד עם זאת, במהלך הדיון שהתקיים בוועדה המסדרת, חברי כנסת מהקואליציה ניסו לטרפד את זכות הדיבור של ח"כ קושניר שהסביר את הרקע להצעת החוק שלו. לאחר הפרעות רבות הוצא ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) מהדיון.

צפו בדיון הסוער:

יחד עם זאת, חשוב לציין כי גם אם ההצעה תעבור היום בוועדה המסדרת והיא צפויה לעבור, זה לא אומר החוק אושר, אלא זה אומר שניתן יהיה להצביע על הצעת החוק במליאת הכנסת בתוך ימים ספורים ולא בתוך 45 יום כפי שנדרש בחוק רגיל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר