ח"כ אלכס קושניר. צילום: אתר הכנסת
ח"כ אלכס קושניר. צילום: אתר הכנסת

מי יתנגד? ח"כ קושניר מעלה שוב הצעת חוק להטבות מס לתושבי אשקלון

שנה וחצי לאחר שהכנסת הפילה הצעת חוק להטבות מס לתושבי אשקלון ובאמצע המבצע הצבאי בדרום, מחזיר ח"כ אלכס קושניר את ההצעה לשולחן הכנסת

פורסם בתאריך: 18.5.21 20:01

     

לפני כשנה וחצי חוו תושבים אשקלון מפח נפש גדול, כאשר לאחר שנים ארוכות של הבטחות להטבות מס לתושבים, נפלה הצעת חוק  שהייתה אמורה לקבוע זאת.

מי שהגיש אז את ההצעה, היה ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו, שהוא גם תושב אשקלון בעצמו. ומי שהפילו אותה אז, היו חברי הכנסת של הליכוד, ש"ס ויהדות התורה שהיו בקואליציה והתנגדו להצעה, אך למרות שעברה שנה וחצי מאז, הם לא העלו הצעה דומה.

כעת, החליט ח"כ קושניר, על רקע המצב הקשה בדרום ועל רקע המכות הרבות שחטפה העיר במהלך מבצע "שומר החומות", להחיות שוב אתה ההצעה. "למעלה מעשור אשקלון וסביבתה נמצאות תחת איום מתמיד וירי בלתי פוסק", מסר ח"כ קושניר, "בימים האחרונים אנו עדים להפגזות שדומות להן לא ראינו עד כה. ע"פ פרסומים בתקשורת, במבצע שומר החומות נורו פי 3 יותר טילים מאשר בכל מבצע צוק איתן".

בית שנפגע מרקטה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ח"כ קושניר פנה ליו"ר הועדה המסדרת ח"כ קרין אלהרר בבקשה להעניק פטור מחובת הנחה להצעת החוק. מה שזה אומר, שההצעה תוכל לעלות להצבעה כבר בימים הקרובים ולא תחכה 45 ימים עד שזה יקרה.



"חוק הטבות המס לתושבי אשקלון רלוונטי מתמיד", מוסיף ח"כ קושניר, "לצערי בכנסת הקודמת חוק זה טורפד ע"י הקואליציה. מקווה שהפעם השיקולים הפוליטיים יישארו בצד והכנסת תעשה צדק עם אזרחי ישראל שסופגים אש שנים רבות. גם נושא המיגון חייב להעלות לסדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות. אעשה כל מאמץ שנדרש כדי שמדינת ישראל תספק מיגון ראוי לתושבי העיר".



תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר