בית מעצר שקמה
בית מעצר שקמה

"חותר למגע ומסור לארגון": מפקד חדש לבית המעצר שקמה באשקלון

גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי נכנס היום לתפקידו כמפקד בית המעצר והוא מחליף בתפקידו את גונדר משנה משה איבגי. "נבחרת לתפקיד מתוך הערכה רבה, ידע רב, מקצועיות וניסיון", אמרה לו נציבת שב"ס

פורסם בתאריך: 31.1.21 21:57

     

היום, נערך טקסי חילופי מפקדים בבית מעצר "שקמה" באשקלון במעמד נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, מ"מ מפקד מחוז דרום תת גונדר מאיר שמחון וסגל מצומצם של פיקוד היחידה בהתאם למגבלות. הטקס שודר לקציני המטה בשידור וידאו פנימי.

מפקד בית מעצר שקמה הנכנס, גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי, החליף בתפקיד את גונדר משנה משה איבגי שקיבל לידיו את הפיקוד על בית מעצר "הדרים".

גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי ונציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי. צילום: דוברות שבס

גנ"מ גרשון שמשלאשוילי ונציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי. צילום: דוברות שבס

"משה, בחרתי בך לתפקיד מפקד 'שקמה' לפני 15 חודשים", אמרה רב גונדר פרי למפקד היוצא, "הזמן היה קצר והמלאכה מרובה. הטבעת חותם משמעותי במסירותך הרבה. שינית את פני היחידה ללא הכר, הובלת וגיבשת את הסגל. אתה מפקד ערכי שהחל את דרכו כסוהר ביטחון ואחרי שעברת תפקידי פיקוד ומטה מגוונים ידעתי שאני בוחרת נכון. אתה משאיר לגרשון יחידה למופת ואני מודה לך על כך".

גונדר משנה משה איבגי. צילום: דוברות שב"ס

המפקד היוצא, גנ"מ משה איבגי. צילום: דוברות שב"ס

למפקד הנכנס אמרה: "גרשון, בחרתי בך כמפקד בית מעצר 'שקמה' עוד בהיותי מפקדת מחוז דרום. גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי נכנס היום לתפקידו כמפקד בית המעצר והוא מחליף בתפקידו את גונדר משנה משה איבגי. "נבחרת לתפקיד מתוך הערכה רבה, ידע רב, מקצועיות וניסיון", אמרה לו נציבת שב"ס אני סמוכה ובטוחה שתצעיד את היחידה קדימה בכל ההיבטים. סגל בית מעצר 'שקמה', המפתח להצלחת המפקדים, הוא אתם. העשייה הבלתי מתפשרת שלכם. אני בטוחה שתמשיכו ללוות את המפקד הנכנס כשם שליוויתם את היוצא מתוך ראיה של שליחותנו כארגון הכליאה הלאומי המתמודד עם הפשיעה והביטחון הלאומי של המדינה".

גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי. צילום: דוברות שב"ס

המפקד הנכנב, גנ"מ גרשון שמשלאשוילי. צילום: דוברות שב"ס

גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי, מפקד בית מעצר הנכנס אמר: "אני עומד כאן היום זקוף וגאה על המעמד המכובד ומקיים בזאת את צוואתו של אבי זכרו לברכה. שב"ס הוא ארגון שהוא משפחה ואני רוצה להודות באופן אישי לכל מי שליווה אותי מיום גיוסי בשנת 1990 ועד היום, בזכות האכפתיות והמסירות שלכם הגעתי עד הלום. אני מאמין כי ניסיון העבר שלי יתרום רבות למימוש יעדיי בית המעצר. יד ביד באהבת חינם, אחווה, רעות והכי חשוב בבריאות איתנה נתמודד יחד עם אתגרי נגיף הקורונה".

תת גונדר מאיר שמחון, מ"מ מפקד מחוז דרום אמר: "בית מעצר 'שקמה' הוא מתקן דינמי ובו תחלופה גבוהה של עצורים. טקס החלפת פיקוד מסמל מעבר של אחריות כבדה מאוד לכתפיו של המפקד הנכנס. מרגע זה הוא מחוייב לכל דבר שקורה בין חומות בית הסוהר. משה, הרוח שלך, רוח המפקד, הורגשה בכל בית המעצר. טיפוח המשאב האנושי, גיבושו ונראות המתקן, כל אלה הפכו את 'שקמה' ליחידה האיכותית שעוברת היום לידיו של גרשון ואני מודה לך על כך. גרשון, אני שמח על שובך למחוז דרום, הבית המקצועי שלך ברוב שנותיך בארגון, החל מגיוסך כסוהר ביטחון ועד לשובך היום כמפקד יחידה. אתה מקבל את התפקיד בזכות מי שאתה ומתוך אמון מלא בהיותך מפקד המחובר לאנשיו, חותר למגע ומסור לארגון. אנחנו איתך, נצעד קדימה עם הנשמה המיוחדת שלך. אתה האדם היכול והמתאים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי, התגייס לשירות בשב"ס בשנת 1990. שימש בתפקידי ביטחון שונים בהם סגן מפקד בית סוהר 'מגידו', ומפקד בתי הסוהר 'דקל' ואשל'. לגנ"מ שמשלאשוילי תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף ביהדות. לשמשאשוילי 3 ילדים והוא מתגורר בבאר שבע.

גונדר משנה גרשון שמשלאשוילי, רב גונדר קטי פרי, תת גונדר מארי שמחון, גונדר משנה משה איבגי. צילום: דוברות שב"ס

גנ"מ שמשלאשוילי, רב גונדר פרי, תת גונדר שמחון, גנ"מ איבגי. צילום: דוברות שב"ס

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר