עם הפנים לקהילה האתיופית. צילום: דוברות עיריית אשקלון
עם הפנים לקהילה האתיופית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

'שהיי בונה' באמהרית: שיח חברתי על תה וקפה

במסגרת התוכנית התקיימה סדרת הרצאות להורים ולמנהיגי העדה. ראש העיר: "התוכנית החשובה הפועלת בעיר דוגלת בשיפור מערכת היחסים והתמודדויות עם הנוער, תוך חיזוק הזהות והמורשת של יהודי אתיופיה"

פורסם בתאריך: 31.8.17 16:08

     

עיריית אשקלון עם הפנים לקהילה האתיופית. השבוע השתתף ראש העיר, תומר גלאם, בערב מיוחד של הקהילה האתיופית בעיר השותפה בתוכנית 'שהיי בונה'. בערב נכחו גם סגנו הממונה על הקהילה האתיופית, רמי סופר, מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי, רכזת התוכנית, מולו אטגייב, מנהיגי העדה ובני הקהילה.

הערב, שהתקיים במתנ"ס 'חבצלת', כלל סדרת הרצאות בנושאים שונים ומגוונים כמו חיזוק הזהות ומורשת הקהילה, חוק הנוער וזכויות הקטין, השפעת השימוש באלכוהול והשלכותיו בקרב בני נוער.

"בעת גידול הילדים ישנם אתגרים רבים. כל ילד הוא בעל שאיפות ורצונות ללכת בנתיב החיובי ביותר. יש לנו נוער נהדר בעיר אשקלון ומתפקידנו לשמור עליו ולטפח אותו כדי לספק לו עתיד טוב יותר" אמר ראש העיר לנוכחים "אני שמח שהתוכנית החשובה הפועלת בעיר דוגלת בשיפור מערכת היחסים והתמודדויות עם הנוער, תוך חיזוק הזהות והמורשת של יהודי אתיופיה. בהזדמנות זו, אאחל לכם מָלְקָם אָדִיס אָמֶט (שנה טובה באמהרית)".

חבר המועצה רמי סופר הוסיף "אני מברך על הפעילות שמחברת בין הקהילה לעיריית אשקלון. יש כאן שילוב של צעירים ומבוגרים ואנו רואים כיצד החינוך מתחיל מלמטה. כפי ששותלים עץ, משקים ומחזקים אותו, כך הדור הבא ישולב בקהילה".

מטרת התוכנית, 'שהיי בונה' (שיח חברתי על תה וקפה), הפועלת מזה שנים בקרב הקהילה, הינה ליצור השתתפות פעילה של הורים, להטמיע צריכת תרבות פנאי להורים, לשפר את התקשורת בתא המשפחתי ולהגביר את המודעות אודות שימוש לרעה באלכוהול.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר