עשות אשקלון. צילום: אלביט מערכות

עשות אשקלון: משרד הביטחון הזמין חלקים לטנקים ב-190 מיליון שקלים

מדובר בסדרת ההזמנות השניה שמוציא משרד הביטחון מתחילת השנה למפעל, המעסיק כ-450 עובדים ומקבל שירותים ומוצרים מכ-300 ספקים מאזור הדרום. משרד הביטחון: "ההזמנה החדשה היא חלק ממדיניותנו להעדיף ייצור ישראלי, לחזק את הפריפריה וכן לייצר רשת ביטחון כלכלית למפעל, שמהווה עוגן תעסוקתי לעיר אשקלון והסביבה"

פורסם בתאריך: 17.6.20 09:50

     

בעוד המשק מנסה להתאושש מתקופת הקורונה התעשיות הביטחוניות ממשיכות לייצר ואפילו ביתר שאת. היום הודיע משרד הביטחון, באמצעות יחידת סגן ראש מנה"ר לרכש יבשה ובשיתוף עם מנהלת הרק"מ (מנת"ק), כי הוציאו הזמנות נוספות בהיקף של כ-190 מיליון ש"ח למפעל 'עשות אשקלון' מקבוצת 'אלביט מערכות'. המפעל מתמחה בייצור מערכות הנעה לטנקים ורק"מ.

עשות אשקלון

עשות אשקלון

ההזמנות הן לרכישת ממסרות, מתלים והינעים לטנקי המרכבה סימן 4 ולנגמ"שי הנמר. זוהי סדרת ההזמנות המשמעותית השנייה של מנהל הרכש (מנה"ר) למפעל. לפני שלושה חודשים ביצע משרד הביטחון הזמנה בסך 133 מיליוני שקלים מהמפעל ובסך הכל היקף הרכש מהמפעל עד כמה בשנת 2020 נאמד בלמעלה מ-300 מיליון ש"ח.

מפעל 'עשות אשקלון' הוא אחד מהמפעלים הנחשבים עוגנים תעסוקתיים המעסיק כ-450 עובדים ומקבל שירותים ומוצרים מכ-300 ספקים, רובם מאזור אשקלון והישובים הסובבים. המפעל שקיים כבר למעלה מ-50 שנה עבר טלטלות ומשברים ונראה כי בשנים האחרונות הוא אחד מהמפעלים היציבים בדרום ובטח באשקלון.

 

״העיר אשקלון חשובה לנו מאד וכך גם תושביה שהפכו להיות חלק מהחזית האזרחית" מסר הבוקר השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון והוסיף "הפעולה של מנהל הרכש להגדלת ההזמנות והפעילות הכלכלית-תעשייתית שם, היא עוד אבן ועוגן בהגשמת החזון למימוש ההזדמנויות בפעילות התקציבית-כלכלית של המשרד בכדי לחזק את החזית האזרחית. כל זאת, תוך עידוד הרכישה מתוצרת ישראלית שיש לה חשיבות ייחודית בתקופה הנוכחית״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון: "רצף ההזמנות למפעל עשות אשקלון נועד להבטיח אספקה של רכיבים לפרויקט המרכבה והנמר. ההזמנה החדשה היא חלק ממדיניות משרד הביטחון להעדיף ייצור ישראלי, לחזק את הפריפריה וכן לייצר רשת ביטחון כלכלית למפעל, שמהווה עוגן תעסוקתי לעיר אשקלון והסביבה."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר