עשות אשקלון
עשות אשקלון

תעשייה: משרד הביטחון ביצע הזמנה מ'עשות אשקלון' ב-133 מיליון ש"ח

המפעל האשקלוני שנמכר לפני מספר שנים לאלביט מערכות זוכה בהזמנה משמעותית שתספק לו ולארבע מאות משפחות המתפרנסות ממנו שקט תעסוקתי

פורסם בתאריך: 3.3.20 10:32

     

מפעל עשות אשקלון המעסיק למעלה מ-400 עובדים תושבי אשקלון והאזור נחשב עוגן תעסוקתי למאות משפחות. היום נודע כי המפעל שלפני מספר שנים אף התמודד עם משבר כלכלי ויצא ממנו – זוכה בימים אלה לגדיל את ההזמנות לראות את העתיד ורוד יותר מתמיד.

בתום עבודת מטה והליך משא ומתן בן כמה חודשים, הוציא מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון, באמצעות יחידת הסגן לרכש יבשה ובשיתוף עם מנהלת הרק"מ (מנת"ק), הזמנות בהיקף משמעותי של כ-133 מיליון ש"ח למפעל האשקלוני.

מדובר בהזמנה של ממסרות, מתלים והינעים בהיקף של כ-133 מיליון ש"ח לטנקי המרכבה סימן 4 ולנגמ"שי הנמר. המפעל כבר קנה לו שם עולמי כמתמחה בייצור מערכות הנעה לטנקים ורק"מ.

עשות אשקלון. צילום: אלביט מערכות

"מדובר ברכש משמעותי, הן ביטחונית והן כלכלית למערכת הביטחון ולתעסוקה בדרום" מסר היום סמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, אבי דדון והוסיף "אנחנו גם מבטיחים רצף אספקה של מערכות חיוניות לצרכים המבצעיים של צה"ל וגם מזרימים 133 מיליון ש"ח למפעל שמהווה עוגן תעסוקתי לעיר אשקלון".

המפעל האשקלוני שהוקם לפני למעלה מ-50 שנה, היה עשרות שנים בבעלות ממשלתית משותפת עם תעש מערכות. לפני שנתיים וחצי עם מכירת תעש לאלביט מערכות, נרכש גם המפעל לאחר שנים של עליות ומורדות כלכליות שלעתים אף העמידו בסימן שאלה את המשך קיומו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אני שמח על החלטת משרד הביטחון לבחור באחד המפעלים הוותיקים והאסטרטגיים בעיר, שמהווה עוגן תעסוקתי משמעותי לתושבי אשקלון" מסר היום ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "אני רואה בכך הבעת אמון חשובה מאין כמוה במפעל וביכולותיו בפרט, ובכלכלה המקומית בכלל. לצד הקמתם של 15 מפעלים חדשים באשקלון, זוהי אבן דרך נוספת שתוביל אותנו להשלמת החזון לחיזוק התעשייה, הכלכלה והתעסוקה בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר