מתנדבי ידידים מחוץ לביתו של שלום אזולאי
מתנדבי ידידים מחוץ לביתו של שלום אזולאי

מרגש: המתנדבים חגגו יום הולדת לקשיש אשקלוני

פנייה שהגיעה אמש למערכת "כאן דרום" על קשיש שבני משפחתו רחוקים ממנו ומבקשים לו לחגוג לו באיזה שהוא אופן. הפנייה הועברה לארגון ידידים סניף אשקלון שנרתמו מיד ועשו לו חגיגה שמחה ומרגשת

פורסם בתאריך: 29.4.20 12:57

     

הרבה זמן לא התרגשנו ככה: אתמול התקבלה פנייה בדף הפייסבוק של "כאן דרום". שירה ענת מאילת סיפרה לנו שאביה, שלום אזולאי, בן ה-85 נמצא באשקלון לבד ביום העצמאות שזה גם יום ההולדת שלו וכי בני המשפחה לא יצליחו להגיע אליו בגלל הסגר שהוטל.

מיד לאחר מכן פנינו לליאור ועקנין מנהל סניף 'ידידים' באשקלון, הוא שמע על כך ומיד יצר קשר עם הבת והחל לארגן הפתעה לשלום אזולאי.

הבוקר, הגיעו שישה כוננים של "ידידים" מסניף אשקלון, בלונים ושישי יום הולדת וקראו לשלום לצאת החוצה. הוא יצא והם העניקו לו פרחים ובלונים והוא והודה להם על כך בהתרגשות.

צפו במחווה הכל כך מרגשת:

מתנדבי ידידים סניף אשקלון חוגגים יום הולדת לשלום אזולאי בן ה-85

הרבה זמן לא התרגשנו ככה: אתמול קיבלנו פנייה משירה ענת שגרה באילת וסיפרה לנו שאביה, שלום אזולאי, בן ה-85 נמצא באשקלון לבד ביום העצמאות שזה גם יום ההולדת שלו. פנינו מיד לליאור ועקנין מנהל סניף 'ידידים' באשקלון וזה מה שהוא והמתנדבים ארגנו כדי לשמח אותו ולחגוג לו יום הולדת.זה מהרגעים שבהם אנחנו אפילו מוחים דמעה של התרגשותידידים – סיוע בדרכים

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mercredi 29 avril 2020

"הרבה בזכותם, כאן דרום אצלנו בלב", אמר ועקנין, "זכינו לשמח עוד יהודי, בפרט ביום כזה שאתמול המנכ"ל שלנו, ישראל אלמסי, השיא משואה בהר הרצל. ממש גאווה גדולה להיות בידידים".

מרגש ללא ספק!

שלום אזולאי מקבל את הפרחים והבלונים

שלום אזולאי מקבל את הפרחים והבלונים

שלום אזולאי מודה למתנדבים

שלום אזולאי מודה למתנדבים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר