מתחם היבדק וסע של מד"א. צילום: דוברות מד"א

רוצים להיבדק לקורונה? תחנת בדיקה תפעל היום ומחר באשקלון

כדי להיבדק יש להתקשר למוקד 101 של מד"א ורק לאחר שתעמדו בקריטריונים לבדיקה תקבלו תור עם שעה מדוייקת. בעירייה הביעו שביעות רצון על הגעת התחנה לעיר וציינו שככל שיתאפשר להשאירה באשקלון הם יברכו על כך

פורסם בתאריך: 2.4.20 10:13

     

הבהלה לבדיקות קורונה מגיעה לאשקלון אבל רק ליומיים. תושבי העיר אשר עומדת במקום הרביעי והלא מכובד בדירוג הערים מוכות הקורונה בישראל יוכלו היום להיבדק בתחנה ניידת שמקימים עובדי העירייה בשעות אלה ברחבת החניה של היכל הספורט.

התחנה צפויה להיפתח בשעה 15:00 עד לשעה 20:00 ומחר מהשעה 8:00 עד לשעה 14:00.

אתמול פעלה התחנה באשדוד ותושבים רבים מאשקלון שחיכו להיבדק הונחו על ידי מד"א לנסוע לאשדוד ולעבור שם את הבדיקה.

מתחם היבדק וסע של מד"א. צילום: דוברות מד"א

היות ומלאי המטושים בישראל מוגבל – לא כל אחד יכול להיבדק. כדי להיבדק צריך להתקשר למוקד 101 של מד"א ורק לאחר עמידה במספר קריטריונים כמו פיתוח: הימצאות בבידוק על פי הוראות משרד הבריאות, תסמינים והיחשפות לאדם שאומת כחולה תקבלו תור לשעה מדוייקת בה תצטרכו להתייצב במקום.

נכון להיום (חמישי) באשקלון ישנם 781 תושבים הנמצאים בבידוד ביתי. בישובי חוף אשקלון ישנם 81 תושבים בבידוד ביתי. התחנה תשרת גם את תושבי הערים הסמוכות כמו שדרות, קרית גת, קרית מלאכי ואשדוד שעונים על הקריטריונים לבדיקה.

ראש העיר, תומר גלאם: "יצרנו שיתוף פעולה בין מד"א לעיריית אשקלון ובמסגרתו אנחנו מקימים את המתחם והצוותים המקצועיים מטעמם מבצעים את הבדיקות על מנת להגביר את קצב הבדיקות ולתת מענה לתושבים במתחם קרוב לבית. בהזדמנות זו אני רוצה לשוב ולבקש מהתושבים להישמע להנחיות מצילות החיים של משרד הבריאות ולא לצאת מהבתים אם לא מוכרחים, אנחנו כאן בשבילכם, לתת לכם מענה לכל נושא, בכל שעה. צרו איתנו קשר ושמרו על עצמכם".

"מספר הדגימות שאנו מבצעים ברחבי הארץ ממשיך לעלות, כאשר יותר ויותר אזרחים נדגמים במתחמי 'היבדק וסע' של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות. המתחמים מאפשרים את המשך הגדלת מספר הבדיקות המבוצעות בישראל, ואני קורא לכל מי שחש תסמינים במהלך הבידוד לפנות למוקד 101, ולקבוע תור לביצוע דגימה במתחם הקרוב לביתו" מסר היום מנכ"ל מד"א אלי בין והוסיף "חובשים ופראמדיקים של מד"א ממשיכים לפעול גם בלקיחת דגימות בבתיהם של נבדקים אשר אינם מסוגלים להגיע בכוחות עצמם למתחמי 'היבדק וסע'".

מתחם היבדק וסע של מד"א. צילום: דוברות מד"א

כאמור, אין להגיע ללא תיאום ומי שאין לו תסמינים עדיף שלא יתקרב למקום שמא תיווצר במקום התקהלות מסוכנת של אנשים שיש סיכוי לא קטן שהם נגועים בנגיף ומכאן גם הדרך להידבקות נוספת קצרה.

כמו שפרסמנו הבוקר, רק ביממה האחרונה זוהו כ-35 אשקלונים חדשים חולים במחלה, מדובר בזינוק מבהיל שנגזר ככל הנראה מאי עמידה בכללי הזהירות והריחוק.

בעיריית אשקלון ברכו היום על הגעת התחנה לאשקלון ומסרו כי היתה זו יוזמה של ראש העיר, תומר גלאם שפנה אתמול למגן דוד אדום כדי שהתחנה תגיע לעיר. עוד ציינו בעירייה כי ככל שיתאפשר למגן דוד אדום להמשיך להפעיל את התחנה באשקלון הם יברכו על כך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר