בדיקת קורונה. צילום: מוטי מלרוד
בדיקת קורונה. צילום: מוטי מלרוד

ממשיכים לעלות: 108 תושבים באשקלון נדבקו בקורונה

כחמישים בדיקות שנערכו מאז אתמול לתושבי אשקלון חשפו עוד חמישה תושבים שנדבקו בנגיף הקורונה. אשקלון שומרת על אחוז גבוה של תוצאות חיוביות לקורונה - 10 אחוז

פורסם בתאריך: 30.3.20 10:30

     

זה אמנם נראה כעלייה מתונה במספר הנדבקים בקורונה באשקלון מאז אתמול, בסך הכל חמישה נדבקים נוספים, אך אשקלון עדיין שומרת על קצב של עשרה אחוז נדבקי קורונה מתוך מי שעברו בדיקות קורונה.

עד כה נערכו בדיקות קורונה ל-998 תושבי אשקלון וכעשרה אחוז מהם נמצאו חיוביים לנגיף – 108 איש. 2,015 תושבים כבר נכנסו לבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה, רובם כבר סיימו את 14 ימי הבידוד ורק 821 עדין שוהים בבידוד. רק 4 אנשים נכנסו היום לבידוד באשקלון.

אכיפה נגד מפירי ההנחיות. צילום: משטרת אשקלון/שיטור עירוני אשקלון

האכיפה תוגבר? צילום: משטרת אשקלון/שיטור עירוני אשקלון

אשקלון עדיין במקום הרביעי בארץ: במקום הראשון ירושלים עם 568 נדבקים, אחרי בני ברק עם 505 נדבקים ושלישית היא תל אביב עם 263. אחרי אשקלון, במקום החמישי בארץ, נמצאת ראשון לציון עם 95 נדבקים.

ברמה הארצית ישנם 4,347 נדבקים בקורונה, מתוכם: 95 במצב קשה, 81 במצב בינוני, ו-4,037 במצב קל. 134 נדבקים כבר החלימו ו-15 נפטרו.

נכון לעכשיו, מאושפזים במחלקת הקורונה בברזילי 25 איש שנדבקו בקורונה. 4 במצב קשה, 5 במצב בינוני ו-16 במצב קל. עד כה טופלו בברזילי 44 חולי קורונה מאומתים, חמישה הבריאו והיתר הועברו לבתי מלון.



לאור הנתונים הגבוהים באשקלון נמסר כי המשטרה החלה בהגברת האכיפה בעיר כנגד הפרת ההנחיות, מה שכולל גם הצבת מחסומי בדיקה בנתיבי התנועה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר