סופר פארם מרכז דוד באשקלון
סופר פארם מרכז דוד באשקלון

מסלול של חולת קורונה באשקלון: שוק פורים וסופר פארם

משרד הבריאות מפרסם מסלול של חולת קורונה מאשקלון שהייתה גם בשוק פורים בסניף בני עקיבא וגם בסניף של סופר פארם בשכונת אפרידר. הייתם לידה בשעות הללו? היכנסו לבידוד! חשוב לציין כי בזמן שהיא הסתובבה במקומות הללו היא לא ידעה כי נדבקה בנגיף

פורסם בתאריך: 26.3.20 10:55

עדכון אחרון: 26.3.20 15:50

     

אחרי שמועות והודעות שהועברו בקבוצות הוואטסאפ השונות, משרד הבריאות מאשר: נערה חולת קורונה שהתה יום לאחר חג הפורים (11/3) באירוע "שוק פורים" בסניף בני עקיבא בשכונת אפרידר.

הסניף ממוקם ברחוב אורט והאירוע שבו השתתפה הוא אירוע המתקיים מידי שנה סמוך לחג הפורים ומושך אליו בדרך כלל מאות ילדים, חלקם מלווים בהוריהם. החולה שהתה בשוק זמן לא קצר: מהשעה 10:45 ועד לשעה 16:00 יותר מחמש שעות.

סניף בני עקיבא בשכונת אפרידר באשקלון

סניף בני עקיבא בשכונת אפרידר באשקלון

על פי ההערכה כמה ילדים ששהו באירוע נחשפו אליה. אלא שמפרסומים שונים בעולם עולה כי ילדים הם אוכלוסייה שיכולה לשאת בגופה את הנגיף ולא לפתח אליו תסמינים זמן רב, ואולי אף להדביק בתקופה זו מבוגרים שלאחר כמה ימים כן יפתחו תסמינים מבלי לדעת ממי נדבקו.

זמן תקופת הבידוד שקבע משרד הבריאות לאלה שנחשפו אליה הסתיים אתמול (25/3) מבלי שידוע על ילדים ששהו באירוע ופיתחו תסמינים או זוהו כנושאים את הנגיף.

על פי הודעת משרד הבריאות שבוע לאחר מכן, ביום שישי האחרון (20/3), היא שהתה בין השעות 13:20 ל-14:20 בסניף סופר פארם שברחוב הנשיא הסמוך למרכז אפרידר.

חשוב לציין כי רק במוצאי השבת האחרונה, בתאריך 21/03 היא החלה לגלות תסמינים חשודים ובאותו היום נעשתה לה הבדיקה שממנה עלה כי היא נדבקה בנגיף הקורונה. בסביבתה מספרים כי מאז הבדיקה היא לא יצאה מפתח ביתה.

כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראות משרד הבריאות ולדווח על כך בטופס המקוון באתר משרד הבריאות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.
אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד"א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.



ברזילי: 18 חולי קורונה; 4 במצב קשה

במחלקת התפרצות הקורונה במרכז הרפואי ברזילי ממשיכים לטפל ב-18 חולים, כאשר 4 מהם במצב קשה ו-14 נוספים המוגדרים במצב בינוני ונמצאים בשלבים שונים של מחלת ריאה. מרבית החולים בברזילי הם בשנות החמישים עד השבעים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר