ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א

המספרים ממשיכים לעלות: מת חמישי מקורונה

הקורבן החמישי של נגיף הקורונה הוא בן 76, עם מחלות רקע. בבית החולים ברזילי מאושפזים 14 חולי קורונה. כמו כן, הממשלה אישרה הגבלות נוספות שייכנסו לתוקף היום בערב

פורסם בתאריך: 25.3.20 09:09

     

חולה קורונה חמישי בישראל מת הבוקר בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. בהודעת בית החולים נמסר כי החולה, שאושפז במחלקת הקורונה ביום שני סבל ממחלות רקע משמעותיות.

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי מספר החולים בארץ עלה ל-2,030 – מצבם של 37 הוא קשה ועד עתה 58 חולים החלימו. עוד נמסר כי ביממה האחרונה בוצעו כ-5,000 בדיקות לאבחון נגיף קורונה.

ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

ערכת בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

נכון לעכשיו, בבית החולים ברזילי באשקלון מאושפזים 14 חולים מנגיף הקורונה. 1 במצב קשה, 2 במצב בינוני ו-11 סובלים מתסמינים קלים.

ארבעה מטופלים כבר שוחררו לבית מלון.

בתום דיון לילי אישרה הממשלה מספר הגבלות תנועה חדשות שייכנסו לתוקף היום בערב. על פי דיווחים שונים אלה כמה מההנחיות: הגבלת היציאה מהבית לזמן קצר ועד למרחק של מאה מטרים. צמצום שירות התחבורה הציבורית רק לצרכים שאליהם הותרה היציאה מהבית. שירותי משלוחים למזון ושירותים חיוניים לתחזוקת הבית יורשו לפעול.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כמו כן, הוחלט כי בתי הכנסת ייסגרו ותפילות יתקיימו בחוץ. המקוואות לגברים ייסגרו ולמקוואות לנשים תותר כניסה בקבוצות של עד חמש. משלוחי המזון לבתים יימשכו ולא יתקיים איסוף עצמי. כמו כן, חנויות הבגדים שהיו פתוחות עד עתה ייסגרו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר