נעדרת: אסרס טקלין

פוענחה ההיעדרות המסתורית של אסרס טקלין ז"ל

פורסם בתאריך: 30.11.19 22:05

     

תפנית בחקירת היעלמותה של תושבת אשקלון אסרס טקלין ביום רביעי בבוקר, הביאה לסיום החיפושים אחריה. על פי הודעת יחידת הכלבנים שעסקה בחיפושים, אסרס נפלה לבור פסולת סמוך לביתה ושם מצאה את מותה. הדבר התברר לאחר עיון במצלמות אבטחה שהיו על מבנה סמוך. הגופה לדבריהם טרם אותרה, אך הפסולת פונתה לאתר דודאים שליד באר שבע ושם יחלו מחר חיפושים אחר הגופה.

כזכור, אסרס יצאה מביתה כשלוש שעות אחרי שחזרה מחגיגת הבר מצווה של בנה הבכור, ומאז נעלמו עקבותיה כאילו בלעה אותה האדמה. תמונתה הופצה בכלי התקשורת וככל שנקפו השעות והיא לא אותרה עלה החשש לגורלה.

צוותי משטרה, יחידות מיוחדות לחיפושים ויחידת הכלבנים, בני משפחה ומתנדבים חיפשו אחריה מיום רביעי. עד לפענוח התעלומה ביום שישי בצהרים, כאשר צוות של יחידת החילוץ גוש עציון הצטרף לחיפושים וביקש לבדוק את סרטוני מצלמות האבטחה שבקרבת מקום, בניסיון להבין לאיזה כיוון פנתה אסרס.

"פניתי לעשרות ארגונים ולמאות מתנדבים בזעקה מרה ובקריאה נואשת וחריגה לקבל סיוע בחיפושים. יוני מיחל"צ עציון היה מהבודדים שנענה לקריאה. כאשר יוני התייצב ושאל איך יוכל לסייע, ידעתי שעניין המצלמות בידיים טובות, מסורות ומקצועיות, ושסוף סוף נקבל כוון למקד את החיפושים. וכך אכן היה. לא עבר שעה, והצליחו ללמוד מהמצלמות על מבנה שמפנה לחנייה של ביתה של אסרס, ולהסיק מה עלה בגורלה. ברוך השם, לא סמכנו על הבטחות שקיבלנו מגורמים שונים על כך שכביכול בדקו מצלמות קודם לכן. הלחץ שלנו לבדוק מצלמות נשא פרי, עת שהגיעה למקום יחל"ץ עציון. אין תחליף למקצוענות שנפגשת עם מסירות למען הזולת".

אנו יכולים להרבות וללמוד מהקהילה הצנועה של יהודי אתיופיה, כמן מאחרים מכל רחבי הארץ ששיתפו את הפוסט עם תמונתה ועזרו בחיפושים. ברוכים תהיו".

מקרובי משפחת טקלין נמסר: "ממש מחמם את הלב לראות את כל האנשים שזרמו לחיפושים ושעוזרים למשפחה ברגעים קשים אלו המשפחה תשמח אם אנשים יוכלו להמשיך לסייע בחפירות באתר הדודאים ביום א' הקרוב אם הדבר יינתן."

 

על הפרשה ברחבה קראו בכתבה העדכנית

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר