דנה בן זינו ז"ל
דנה בן זינו ז"ל

"היא הייתה כמו בת בשבילי": אבל כבד בבית משפחת בן זינו

יוסי בן זינו, חמה של דנה בן זינו ז"ל, לא שוכח את שמחת החיים של כלתו שנפטרה בפתאומיות ונזכר בעצב בשנים שדנה התגוררה אצלו

פורסם בתאריך: 15.9.19 15:12

     

המוני המבקרים פוקדים בשבוע האחרון את בית משפחת בן זינו שבשכונת אגמים. פטירתה הפתאומית של דנה בן זינו היכתה בהלם את משפחתה ואת מכריה.

דנה ז"ל הגיעה לאשקלון מראשון לציון, זאת לאחר שהכירה את מי שהפך בעתיד לבעלה – שמוליק בן זינו. אביו של שמוליק, יוסי בן זינו, הוא עובד עירייה ותיק מאגף שפ"ע. שוחחנו איתו בבית המשפחה והוא סיפר לנו על תחושותיו ועל מה שהתרחש לפני האירוע הנורא. "היא עברה את ההסמכה של משרד החינוך ואת כל המבחנים והתקבלה כגננת", סיפר בן זינו, "וכל הזמן אנחנו אמרנו לה שיש בעיה כי כבר התחילה שנת הלימודים. אבל התמזל מזלה שיום לפני זה התקשרו אליה ואמרו לה: 'מחר יש גן, מחר את מתחילה לעבוד'. היא התלהבה, הגיעה לגן ואחרי שעתיים זה קרה".



יוסי בן זינו. צילום: אלדד עובדיה

יוסי בן זינו. צילום: אלדד עובדיה

דנה כזכור, החלה לעבוד בגן "מטר" בשכונת ברנע ובאותו הבוקר היא חשה שלא בטוב. אחת מצוות הגן ניסתה לעזור לה כשבמקביל הוזעקו למקום ניידות של מגן דוד אדום. הפראמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותה במקום. בני המשפחה שהגיעו ראשונים למקום היו יוסי ובנו שמוליק ושם התבשרו במה שקרה. "זאת הבשורה הכי מרה שאפשר לקבל בחיים", אומר יוסי.

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

אמבולנסים של מד"א סמוך לגן. צילום: אלירם משה

דנה הכירה את שמוליק, לפני כשש שנים, בחתונה של אחיו הגדול. לאחר מכן היא עברה לגור איתו בבת הוריו מאחר והם רכשו דירה על הנייר בשכונת אגמים, אחרי שהסתיימה הבניה עברו הזוג לגור בה. את השנים שבהן דנה התגוררה בביתו, יוסי מתקשה לשכוח, "אין דברים כמוה, בשבילי היא הייתה כמו הבת שלי. לא כלה, בת. היא גרה שלוש שנים אצלי בבית. אישה מיוחדת, שמחה כל הזמן, דומיננטית, כשאני הייתי בבית והיא רק הייתה נוגעת בדלת אני הרגשתי שהיא הגיעה. היא משהו מיוחד, פשוט מדהימה.  זאת לא כלה בשבילי, זאת כמו בת", הוא אומר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר