ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון: דוברות מד"א

טרגדיה בגן ילדים באשקלון: הגננת התמוטטה בתוך הגן

הגננת התלוננה כי אינה חשה בטוב והתמוטטה. לצוות מד"א שביצע עליה פעולות החייאה במשך למעלה מ-40 דקות לא נותר אלא לקבוע את מותה

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:34

     

הדרמה שהתחוללה לפני שעה קלה בגן ילדים בשכונת ברנע באשקלון הסתיימה באסון.

גננת בת 29, התמוטטה בתוך הגן. לדברי עדי ראייה שהיו במקום הגננת התלוננה על סחרחורות ולאחר מכן התמוטטה על הרצפה. אחת העובדות בגן החלה לבצע בה החייאה עד להגעת כונני וצוותי מד"א שבמשך למעלה מ-40 דקות ביצעו בה ניסיונות החייאה. לבסוף נקבע מותה.

בהודעה שפרסמו מהנהלת הגן להורים נכתב כי מדובר בגננת ממלאת מקום שלא חשה בטוב, "והתמוטטה, למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו".



עוד נמסר להורים כי הדבר לא קרה לעיני הילדים, "הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך". בני משפחתה הוזעקו למקום וקיבלו את הבשורה הקשה מכל.

צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום.

"קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה", מסר ראש העירייה, "הפתאומיות שבה זה קרה, היא טרגדיה של ממש וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

רק לפני יומיים, נפטר גבר תושב אשקלון בתוך בית הספר התיכוני הנרי רונסון. על פי דברי עדי ראייה האיש יצא מאסיפת הורים והתמוטט.

אנשי בית הספר והורים אחרים שבאו לאסיפת ההורים ביצעו עליו החייאה עד להגעת כונני מד"א ואיחוד הצלה שהמשיכו את ההחייאה.

צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את האיש תוך כדי החייאה לחדר ההלם במרכז הרפואי ברזילי אלא ששם נאלצו לקבוע את מותו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר