העבודות בצומת אייר בגין עמיעד. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בקרוב במנחם בגין: רמזור שיאפשר כניסה ויציאה חדשים משכונת נווה הדרים

הצומת הלא מרומזר באחד מכבישיה הסואנים של אשקלון יוסדר במטרה לצמצם את תאונות הדרכים הרבות המתרחשות בו כמעט מידי יום. בד בבד צפויים עומסי התנועה אחרים בצמתים הסמוכים להצטמצם

פורסם בתאריך: 22.7.19 11:31

     

בקרוב: שינויים בהסדרי התנועה בכניסה וביציאה משכונת נווה הדרים.

נהגי אשקלון, בעיקר אלה המתגוררים בצפון העיר הבחינו בימים האחרונים בימים האחרונים בעבודות בצומת הרחובות אייר-עמיעד ומנחם בגין. מדובר בצומת שממוקמת על כביש הנחשב ראשי ועמוס במיוחד אשר בשל מעבר החציה שבו גרם לא פעם לתאונות דרכים. נהגים אשר היו בולמים בפתאומיות כדי לתת להולכי רגל זכות לחצות בבטחה במעבר החציה, היו נפגעים מכלי רכב שנסעו מאחוריהם ואשר לא שמרו מרחק או בשל עיסוק אחר לא הבחינו בעצירתם.

גם הולכי רגל בעצמם היו נפגעים מכלי רכב אשר לא הבחינו בהם ובשנים האחרונות זכורה תאונה אחת אשר גבתה את חייה של תושבת העיר.

תאונת דרכים במנחם בגין באשקלון. אילוסטרציה: דוברות מד"א הצלה דרום

בקרוב יהיו במקום הסדרי תנועה חדשים אשר צפויים להפחית באופן ניכר את תאונות הדרכים.

גולת הכותרת של השינויים יהיה הרמזורים שיוצבו לנהגים הבאים לצומת ויאפשרו כניסה ויציאה שלא היו אפשריים בעבר לשכונת נווה הדרים מדרום לציר בגין.

במקום מעבר חציה מסוכן, צומת מרומזר ומוסדר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כיום, הבאים מחוץ לאשקלון ומבקשים להיכנס לנווה הדרים מתרכזים בנתיב השמאלי שברמזור הפונה שמאלה לרחוב אנה פרנק ובמקרים רבים התור הארוך המשתרך לפני הצומת גורם לעומסי תנועה מיותרים גם לנוסעים ישר-מערבה.

 

הנוסעים מערבה ונכנסים לעיר יוכלו לפנות שמאלה (דרומה) לרחוב אייר ואילו אלו הנוסעים צפונה ברחוב אייר יוכלו לראשונה לפנות שמאלה (מערבה) לרחוב מנחם בגין. הכניסה והיציאה משכונת נווה דקלים שמצפון יישארו במתכונתם הנוכחית.

בעיריית אשקלון ביקשו היום לציין כי "הצבת באמפרים או הקמת מעגל תנועה נשללו מאחר ומדובר בכביש ראשי ואין אפשרות לבצעם בציר כזה".

תתאפשר יציאה וכניסה לשכונת נווה הדרים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

עוד נמסר מהעירייה כי העבודות כוללות גם ריצוף מדרכות, קרצוף וריבוד אספלט וביצוע סימון ותמרור והן יימשכו עד לסוף חודש ספטמבר 2019 ללא חסימה או סגירה של תנועת כלי רכב ותחבורה ציבורית.

עוד חודש עבודה. העבודות להקמת הרמזור בצומת מנחם בגין עמיעד ואייר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"כולי תקווה שעם הצבת הרמזור החדש במקום יורגש שיפור משמעותי בבטיחות הולכי הרגל המבקשים לחצות את הכביש וכן בקרב הנהגים הנוסעים לאורך הכביש" מסר היום ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "עד אז, נהגו בבטחה, מחכים לכם בבית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר