מי הלביש את הדוגמנית האשקלונית? שלט החוצות שהושחת

שוב זה קורה באשקלון: שלט חוצות "לא צנוע" הושחת

זו טהרן או אשקלון? שלטי חוצות נצבעו רק בגלל שהדוגמנית חשפה טפח מבטנה ומידיה. בחנות החליטו: "שלט החוצות יישאר כמו שהוא ואנחנו נישאר עם הפלסטר על הפה"

פורסם בתאריך: 10.7.19 13:02

     

מי משחית שלטי חוצות ברחובות אשקלון? בית עסק חדש לאופנה בשם "נורמן" יצא לאחרונה בקמפיין חוצות לא חושפני במיוחד, אך זכה לריסוס חלקים מתמונת גופה של הדוגמנית האשקלונית שמופיעה בו.

את הסיפור העלתה שני יעקב-שמריז, מבעלי העסק, בעמוד הפייסבוק שלה וזכתה לעשרות תגובות שרובן נגד הדבר. "החלטנו לעלות קמפיין פרסום לחנות הבגדים החדשה שלנו – שלט חוצות בכניסה לעיר. בחרנו בקפידה את התמונה שתפורסם עליו כשלקחנו בחשבון וכיבדנו את כלל האוכלוסייה המרכיבה את מדינתנו המגוונת. בבוקר יום שישי הופתענו לגלות כי השלט הושחת, הדוגמנית נצבעה באיזורי הבטן והיד. בתור חנות שמעודדת את חופש הביטוי בחיים בכלל ובתחום האופנה בפרט, אנו מרגישים ששמו לנו פלסטר על הפה ולקחו מאיתנו את חופש הביטוי".

כך נראה השלט לפני שהושחת:

עוד נכתב בפוסט כי כחלק מהקמפיין נבחרה פרזנטורית, תושבת העיר, שתמונותיה צולמו בהתאם לצורכי הקמפיין "וגם ממנה נשללה הזכות להחליט מה ללבוש ואיך להיראות. אנחנו לא תומכים בכפייה מכל סוג שהוא, במיוחד כשזה נוגע לחירות הביטוי של בני אדם. ניגשנו למשטרה, הגשנו תלונה על השחתת שלט חוצות, נאמר לנו שאין כל כך מה לעשות עם התלונה, אין מצלמות באיזור השלט. השוטר שרשם את התלונה ציחקק ולא הבין על איזו השחתה אנחנו מדברים בדיוק, "זה לא כזה נורא". פנינו לחברת השילוט שעבדנו מולה, שהבטיחו להחליף את הפוסטר במידה ויושחת, ביקשנו שידפיסו לנו פוסטר חדש אך לטענתם הפוסטר לא מושחת, המסר עדיין עובר. אז לא – המסר שלנו כבר לא עובר. השקענו משאבים בקמפיין שהושחת אחרי יומיים שהוא באוויר ולאף אחד לא באמת איכפת. שלט החוצות יישאר כמו שהוא ואנחנו נישאר עם הפלסטר על הפה".

לעת עתה לא ידוע מי עומד מאחורי ריסוס שלטי החוצות. בעבר זכורות פעולות דומות כאשר מלבד שלטי חוצות רוססו גם מודעות על אוטובוסים ועל תחנות אוטובוס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מלבד זאת לא מדובר בתמונה חושפנית בצורה קיצונית שכן הדוגמנית חושפת טפח מבטנה ומידיה ותו לא. קמפיינים אחרים שהיו בעבר היו חושפניים יותר, לא זכו לטיפול ה'מסור' של הצובעים.

כעת נראה שהמרססים התאמצו לעלות מעלה ולהגיע עד לשלט שנמצא יחסית גבוה יותר מתחנות אוטובוס ומאוטובוסים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "במקרה של הגשת תלונה נפתחת חקירה כבכל תלונה בה מבוצעת עבירה פלילית".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר