שלט שהושחת

שוב הושחתו שלטי חוצות "לא צנועים"

השחתת שלטי חוצות שאינם עומדים בדרישות "הצניעות" הופכת לבעיה חוזרת ונשנית בעיר אשקלון

פורסם בתאריך: 19.3.18 00:53

     

שוב משחיתים שלטי חוצות באשקלון ושוב זה קורה על רקע דתי. בימים האחרונים נתקלים תושבי העיר בשלטי חוצות בהם מתנוססת דמותה של בר רפאלי, אשר הושחתו באמצעות דליי צבע.

התופעה הזו של השחת שלטים בהן מוצגות נשים, היא תופעה שאינה חדשה והתרחשה לא מעט בשנים האחרונות באשקלון.

עוד שלט שהושחת ברחוב בן גוריון

רק בחודש יוני האחרון, כאשר הושחתו שלטים רבים ברחובות ראשיים, שוחחנו עם ליעוד כהן, סמנכ"ל חברת "זוהר חוצות" בעלת השילוט אשר אמר אז כהן כי לא פעם הם עצמם מקבלים תלונות מגורמים אנונימיים שטוענים ששלטים שבהם נראות בחורות חשופות פוגעים ברגשות הציבור הדתי בעיר. “אנחנו ערים לתלונות האלה, אבל זה לא משהו שיש לנו שליטה עליו, אלה מודעות הפרסום של הלקוחות. מה גם שאני לא חושב שיש שלטים שעוברים את גבול הטעם הטוב. אני מבין שיש כאלה שאולי נפגעים, אבל לבוא ולהרוס זה לא הפתרון. יש כאן פגיעה בפרנסה שלנו וגם הלקוחות לא רוצים לשלם ברגע שהשלט הושחת", אמר כהן.

אלא דבר אחד השתנה מאז וזו תגובת העירייה. בחודש יוני הפנו בעירייה אצבע מאשימה כלפי המפרסמים ואמרו אז בתגובה כי "יש להימנע מפרסומים בלתי הולמים בשלטי חוצות". הפעם הטון מעט מפויס ובפוסט שהעלה ראש העירייה בפועל, תומר גלאם הוא כתב כך: "השחתת שלטי חוצות בעיר היא תופעה מגונה שיש להוקיע. גם אם יש מחלוקת על תכני הפרסום, ראוי שהיא תידון בצורה תרבותית ומכובדת ולא באלימות ועבריינות. באשקלון נשמר משך שנים רבות הסטטוס קוו, ישנם יחסים טובים בין דתיים וחילוניים, וכך זה צריך להימשך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר