שלטי חוצות מצונזרים. צילום: דוד לוי.

עיריית אשקלון: “יש להימנע מפרסומים בלתי הולמים בשלטי חוצות”

מדבקות שמסתירות את ירכיה של בר רפאלי או את כתפיה של דוגמנית אחרת הודבקו על שלטי חוצות ברחבי העיר. בעירייה בחרו שלא למחות על הפגיעה בפרנסתם של המפרסמים והפנו אליהם את האצבע המאשימה: “יש להימנע מפרסומים כאלו”

פורסם בתאריך: 9.6.17 09:03

     

התושבים באשקלון הופתעו לגלות כי יותר ויותר שלטי חוצות ברחבי העיר עברו עיצוב מחדש. התופעה מתרחשת בשבועות האחרונים ובמסגרתה “מוצנעים” איברים חשופים של הדוגמניות שמופיעות על השלטים.

לא מדובר בתמונות פרובוקטיביות במיוחד, אך למשמרת הצניעות של השלטים מספיק גם מרפק מבצבץ של בחורה כדי להסתיר אותו עם מדבקה. “המדבקות הללו הורסות את השלטים וגורמות נזק. מאוד קשה להסיר אותן, כי הן מודבקות עם דבק חזק ובעייתי”, אומר ליעוד כהן, סמנכ”ל "זוהר חוצות".

שלט חוצות שהושחת

“יש כאן פגיעה בפרנסה שלנו”

כהן מספר כי לא פעם הם עצמם מקבלים תלונות מגורמים אנונימיים שטוענים ששלטים שבהם נראות בחורות חשופות פוגעים ברגשות הציבור הדתי בעיר. “אנחנו ערים לתלונות האלה, אבל זה לא משהו שיש לנו שליטה עליו, אלה מודעות הפרסום של הלקוחות. מה גם שאני לא חושב שיש שלטים שעוברים את גבול הטעם הטוב. אני מבין שיש כאלה שאולי נפגעים, אבל לבוא ולהרוס זה לא הפתרון. יש כאן פגיעה בפרנסה שלנו וגם הלקוחות לא רוצים לשלם ברגע שהשלט הושחת,” הוא אומר.

למרות הפגיעה חברת "זוהר חוצות" בחרה שלא להגיש תלונה במשטרה, ולכן העניין לא נחקר. “אין לנו עניין לערב משטרה, כי אנחנו מבינים שזה עניין רגיש. רק חבל שזה צריך להיות ככה,” מסכם כהן.

“אנחנו לא בני ברק”

אין זאת הפעם הראשונה שבה מושחתים שלטים ברחבי העיר. בעבר היו מקרים ששלטי החוצות כוסו בצבע, ולפני כשלוש שנים נעצר חרדי שנתפס בידי המשטרה בעת שריסס צבע על שלטים. הוא אמר אז בחקירתו שהשלטים פוגעים ברגשות בציבור החרדי בשל חוסר צניעות ואף מסיחים את דעתם של הנהגים בכביש ועלולים לגרום לתאונות.

“מי שעושה את זה לא מבין שהוא משיג תוצאה הפוכה, זאת בדיוק הדרך להשניא את הדת, להרחיק ולפלג”, אומר השבוע תושב העיר. “אנחנו לא בני ברק, והגיע הזמן לשים סוף לתחושה הכללית הזאת לפיה העיר הולכת לכיוון של התחרדות. לצערי, כל העניין הזה הופך למדאיג עוד יותר נוכח העובדה שעל כיסא ראש העיר יושב היום תומר גלאם, שמי שעומד מאחוריו הוא הרב ברדא”.


בעיריית אשקלון בחרו דווקא שלא לגנות את התופעה ולשים דגש על הפגיעה לכאורה במגזר החרדי ואף הוסיפו כי יש להימנע מפרסומים כאלו. “אכן נתקבלו תלונות מצד התושבים בסוגיית פרסומים בלתי הולמים המופיעים בשלטי חוצות ברחבי העיר”, נמסר מהעירייה. “אנו מחזיקים בעמדה כי על מנת לכבד את כלל המגזרים החיים בעיר, ועל מנת לשמר את הסטטוס קוו הקיים, יש להימנע מפרסומים כאלו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר