מוקירים ומעריכים. בכירי העיריה עם המתנדבים. צילום: ענבל יחיאל

בטיחות בדרכים: העירייה כינסה את מתנדבי התנועה בעיר

"כיו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים, ביקשתי לפגוש את כל אותם מתנדבים שעושים לילות כימים למען השמירה על הבטיחות בדרכים", אמר ראש העיר, תומר גלאם

פורסם בתאריך: 27.7.17 13:10

     

כ-80 מתנדבים השתתפו בשבוע שעבר בכינוס שערכה לכבודם העירייה, לאות הערכה והוקרה על פעילותם. מדובר על מתנדבי התנועה שפועלים במסגרת המשמר האזרחי ומתנדבי המטה העירוני לבטיחות בדרכים, גמלאים ברובם, שלוקחים חלק בפעילויות אכיפה, הסברה, הדרכות בגני ילדים ויוזמות נוספות בנושא בטיחות בדרכים במהלך השנה.

"כיו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים, ביקשתי לפגוש מקרוב את כל אותם מתנדבים שעושים לילות כימים למען השמירה על הבטיחות בדרכים, וזאת ללא כל תמורה ובזמנם החופשי", אמר ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "הפעילויות שלהם, בין אם זה באכיפה ובין אם זה בהסברה, יכולות להציל את החיים של כל אחת ואחד מכולנו, המשתמשים בדרך. על כך אני רוצה להביע בפניהם את תודתי והערכתי הרבה".

צמרת הנהלת העירייה ובכיריה גם השתתפו בכינוס. חברת המועצה, הממונה על הגמלאים, שרה זכריה: "יש לנו כמות יפה של מתנדבים אבל אנחנו תמיד מגייסים עוד. דרושים לנו מתנדבי תנועה, בילוש, סיור, אבטחה, מתנדבי הדרכה בבתי הספר, עזרה ליומנאים ומתורגמנים בכמה שפות".

בתום הכנס חילק ראש העיר לכל מתנדב תעודת הערכה ושי שישמש את המתנדבים גם בעבודתם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר