תומר גלאם בוועדת הכספים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
תומר גלאם בוועדת הכספים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

יו"ר ועדת הכספים: "המערכה הוכיחה שאשקלון צריכה לקבל עדיפות לאומית א'"

סערה התעוררה היום בוועדת הכספים לאחר שראש העירייה הציג בפני חברי הוועדה את העובדה שאשקלון לא מוגדרת כיישוב המגיע לו הטבות כפי שמגיע לעוטף עזה

פורסם בתאריך: 13.5.19 16:08

     

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, הגיע הבוקר לוועדת הכספים, במהלכה הציג בפני חברי הוועדה את הנושאים הבוערים ודרישותיו בעקבות ההסלמה האחרונה: עדיפות לאומית א', הקמת מרכז חוסן ומיגון השכונות הוותיקות.

הדיון היום בוועדת הכספים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

הדיון היום בוועדת הכספים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"כל הבתים שנבנו בשנות ה-60 לא ממוגנים", אמר גלאם, "יש שם נשים זקנות או בחור נכה שגם אם יש מקלט האו לא יכול להגיע אליו. נותנים הבטות לעוטף מה אנחנו לא בעוטף? בגלל 200 מטר מחריגים אותנו? לצערי, במבצע הקודם יש לנו הרוגים וגם במבצע האחרון ויש פצועים קשה ונפגעי טראומה לא פשוטים שצריך לתת להם תשובות ואין לי תשובות לתת להם".

צפו בדבריו של גלאם בכנסת:


דבריו של גלאם עוררו סערה וחברי הוועדה נדהמו לגלות שאשקלון לא נמצאת במפת ההטבות של עוטף עזה ובמקום נוצרה סערה והרמות קול מצד חברי הוועדה.

יו"ר ועדת הכספים משה גפני היסה את החברים ואמר לגלאם: "אני מזדהה איתך, יש בעיות קשות. המציאות שבה זה לא נחשב יישבו ספר שצריך להעביר החלטת ממשלה על אזור עדיפות לאומית זה ברור. המערכה האחרונה הוכיחה שהעיר הזאת זקוקה לזה ומגיע לה. טוב שהעלית את זה, אני יודע שאתה צריך ללכת לממשלה ולשר האוצר ואל להרפות. אנחנו נהיה איתך".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


כל 17 חברי הוועדה הזדהו עם העיר אשקלון וצרכיה המיידים ויושב ראש הוועדה הבטיח לקיים דיון בהקדם שיעסוק בעיר אשקלון. בעיריית אשקלון אמרו היום כי "מדובר בהישג חסר תקדים שתשומת הלב של כל חברי הוועדה הופנתה לעיר".


באותו עניין:


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר