גלאם ונתניהו. צילום: דוברות עיריית אשקלון
גלאם ונתניהו. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גלאם לנתניהו: "הכר באשקלון כאזור עדיפות לאומית א'"

ראש עיריית, תומר גלאם, פנה במכתב לראש הממשלה וכתב בו בין היתר: "הגיע הזמן לתקן את העוול שנעשה לאשקלון - העיר הגדולה שסופגת הכי הרבה אבל מקבלת הכי פחות"

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:55

     

על רק סבב ההסלמה האחרון שאירע לפני שבוע, וזאת בתוך פחות מחודשיים מהסבב בחודש מרץ 2019, פנה הבוקר, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו וביקש ממנו להקים באשקלון מרכז חוסן, להשלים מיגון בשכונות הוותיקות וכן להכיר בעיר כאזור עדיפות לאומית א'.

חצר הבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

חצר הבית בו נהרג משה אגדי ז"ל

"עובדתית: אשקלון היא העיר שסופגת הכי הרבה טילים, אבל מקבלת הכי פחות מהממשלה", נכתב במכתב, "את העוול הזה הגיע הזמן לתקן, ובהקדם. מי שמקבל מאיתנו גיבוי מלא – צריך לתת לנו גיבוי מלא. אנחנו חייבים להשלים פערי מיגון, להקים מרכז חוסן כדי לתת מענה לנפגעי חרדה, רבים מהם ילדים, לסייע לעסקים בעיר שחוטפים מהלומה כלכלית קשה בכל סבב של עימות מול עזה, חלקם לא שורד עד העימות הבא, לקדם תוכניות למיגון שכונות ותיקות, ולמשוך חברות ומפעלים לאזורי התעשייה והתעסוקה החדשים, כאזור עדיפות לאומית א'".

גלאם כתב עוד במכתב כי כדי להוציא את כל הפרוייקטים האלו אל הפועל העיר אשקלון צריכה את הממשלה, "אנחנו לא מבקשים רחמים ולא טובות, אנחנו מבקשים את מה שמגיע לנו, ורצוי שזה יקרה כבר עכשיו, כי הסבב הבא, לצערי, מעבר לפינה".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


במסר לתושבי העיר הבטיח גלאם כי ימשיך להיאבק על הדברים הללו, "אני מבטיח לכם לא להרפות מהנושא ולהמשיך להיאבק בכל החזיתות, כדי שנוכל כולנו להתמודד טוב יותר עם המציאות הביטחונית הזו, בשגרה וגם בחירום".

צפו במכתב המלא:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר