חיילי צה"ל. צילום: דובר צה"ל

מצטייני יום העצמאות מאשקלון: רס"ר שמעון אסרף ורס"מ מאיר גנון

לכבוד יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל, התקיימו השבוע טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות, בין המצטיינים גם רס"ר במיל' שמעון אסרף ורס"מ מאיר גנון מאשקלון

פורסם בתאריך: 29.4.19 21:43

     

לקראת יום העצמאות נוהגים בצה"ל להעניק אותות הצטיינות למשרתים כאות הערכה על שירותם המקצועי ותרומתם המיוחדת לצבא ההגנה לישראל. בין מקבלי אותות ההצטיינות השנה, גם שני חיילים מאשקלון: רס"ר במיל' שמעון אסרף ורס"מ מאיר גנון.

רס"ר במיל' שמעון אסרף, לוחם בחטיבת השריון 401, קיבל את אות מצטיין מפקד חטיבה 401.

אסרף בן ה-32, משרת במילואים משנת 2008. הוא מפעיל ציוד קרקע בחברת תעופה ומדי פעם כשנקרא למילואים, עוזב הכל ומתייצב למשימה. "כשאני נקרא למילואים, זה מחזיר אותי לסדיר שלי, לתקופות היפות ולמפגש עם חברים ותיקים. כשצה״ל קורא, אני מתייצב, ההגנה על המדינה חשובה לי יותר מכל".

רס"ר במיל שמעון אסרף

רס"ר במיל' שמעון אסרף

על הגדוד הוא מספר: "הוא כמו משפחה שניה בשבילי. אני לא יכול לתאר במילים את האהבה שלי לגדוד. שירתי שם שלוש שנים מלאות בחוויות ונהניתי מכל רגע".

הוא מוסיך עוד ואומר כי היציאה למילואים מהווה עבורו שובר שגרה, "לפגוש אנשים טובים וקצת להתנתק מהמציאות, העבודה והכל. אי אפשר לתאר את ההתרגשות לקבל את הצו".

בזכות התמדתו, נחישותו, תרומתו הרבה לגדוד והשפעתו על העשייה, אסרף הוא מצטיין מח"ט 401, "תמיד חשוב לי להגיע ואני שמח שיודעים על כך. החטיבה היא באמת בליבי ונשמתי והעשייה חשובה לי ברמה האישית", הוא אומר.

אך כשאסרף יוצא למילואים, הוא לא משאיר מאחוריו רק את העבודה והקריירה, אלא גם את שלושת ילדיו ואשתו היקרים. "משפחתי מאוד גאה בי על זה שאני בצבא. כשאני במילואים הילדים תמיד עוזרים לאמא בכל והם מבינים שאבא יוצא לשרת את המדינה. זו תמיכה שמדהים לקבל מהם. הניתוק הוא דבר לא פשוט והם הכוח שלי".

רס"מ מאיר גנון, נגד כשירות יחידת מחסני החירום בחטיבת ירושלים, אוגדה 340 קיבל את מצטיין מפקד פיקוד מרכז, בטקס חגיגי שהתקיים השבוע.

רס״מ מאיר גנון

רס״מ מאיר גנון

גנון, בן 44, תושב אשקלון מילדות. הוא התגייס בנובמבר 1993 לחיל החימוש כחמש צריח ושירת באוגדה 340. עם סיום שירות הסדיר השתחרר, אך כעבור שלוש שנים החליט לעלות על מדים ולחזור לשרת בצבא. בעבר, שירת כנגד כשירות יחידת מחסני החירום של פיקוד מרכז. את תפקיד זה ממלא גם כיום בחטיבת ירושלים, באוגדה 340. הוא אמון על כשירות הכלים, ליווי אימונים, תרגילים ותעסוקות מבצעיות.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


זו אינה ההצטיינות הראשונה של מאיר, הוא היה מספר פעמים מצטיין מפקד אוגדה אך השנה, לראשונה, יקבל את אות ההצטיינות ממפקד הפיקוד. "התחום הוא תחום קשה אבל אני אוהב את זה. אני נהנה לראות איש מילואים מתניע רכב והוא עובד תקין. זה הסיפוק שלי. אני מאוד אוהב את עולם המילואים".

מגיל קטן אהב גנון להתעסק בדברים טכניים, לפרק ולהרכיב מחדש, לאלתר ולהמציא פתרונות. "נהניתי מהעבודה באזרחות אך לא נתתי לזה לעצור בי מלחזור לצבא. תמיד רציתי לתרום, גדלתי לאבא ששירת בתפקיד שטח ותמיד תרם למדינה. חזרתי בלי לחשוב פעמיים".

בזכות מסירותו, נחישותו, הרצון הטוב ולצידו מקצועיות, קיבל מאיר את אות מצטיין אלוף פיקוד מרכז.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר