אקסלרטור אשקלון. צילום: באדיבות מעוף אשקלון
כיתה במרכז whizz באשקלון. צילום: באדיבות מעוף אשקלון

היי-טק: 13 מיזמים ישתתפו באקסלרטור הראשון של Whizz אשקלון

תכנית האקסלרטורים הטכנולוגיים של משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים יוצאת לדרך גם באשקלון. בין המיזמים: מערכת מודולרית לעיצוב הבית, פיתיון מיוחד לקיצור זמן הדייג, מתקן להעברת חולים, אביזר המאפשר לליקויי ראייה לקרוא מסמכים ועוד...

פורסם בתאריך: 15.4.19 13:23

     

לאחר שהודיעה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים על הקמה של 20 אקסלרטורים טכנולוגיים ברחבי הארץ, התכנסה וועדת בחירת המיזמים של "Whizz" – האקסלרטור הטכנולוגי ליזמים תושבי אשקלון והסביבה, כדי להחליט על המיזמים שישתתפו בתכנית.

אקסלרטור "Whizz" באשקלון ינוהל על ידי 'מעוף' סניף אשקלון ובשיתוף יפעת לייבוביץ וערן בן יהודה מחברת פרזנטנס שנבחרו לנהל את המאיץ.

היזמים שנבחרו יזכו לליווי והכשרה מקצועית במסלול יחודי, שיארך כחצי שנה, במסגרתו יתקיימו 13 מפגשים, ויכלול תמיכה וליווי אישי, מפגשים עם אנשי מקצוע בכירים ויזמים מנוסים, הכנת תכנית שיווק, סיוע בגיוס כספים ועוד. במהלך התכנית, ישתתפו היזמים בשני אירועי DemoDay מרכזיים בהשתתפות משקיעים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים ונציגים של קרנות ואקסלרטורים מהתעשייה הישראלית. באירועים יקבלו המשתתפים את ההזדמנות להציג באופן אישי את המיזמים שלהם.

לטובת היזמים שלא נבחרו להשתתף בתכנית, הודיעה הנהלת מעוף באיזור הדרום כי תפתח בחודשים הקרובים סדנה, שתספק ידע וכלים מקצועיים כיצד להציג רעיונות ומיזמים חדשים, במטרה לאפשר להם סיכויים טובים יותר באקסלרטורים הבאים.

"אני מברך את היזמים שנבחרו על ידי הועדה והתקבלו לאקסלרטור הטכנולוגי הגדול באשקלון" מסר היום מנהל מעוף אשקלון, חזי שגיא והוסיף "זה תמיד שובה את הלב לראות יזמים צעירים ויזמות צעירות, חוקרים, מפתחים והופכים רעיונות למציאות. הנבחרת של אקסלרטור "Whizz" הם חוד החנית של האזור אשר מציעים מיזמים מהפכניים שישפיעו על חיינו בעתיד".

 

בין המיזמים שנבחרו: מוצר רפואי שמאבחן סרטן עור בשלבים המוקדמים, מערכת שתאפשר עיצוב מודלורי של הבית באמצעות הזזת קירות ורצפות, אפליקציה שתציע לתיירים מידע על אירועים מקומיים, אפליקציה – מרקט פלייס בתחום שירותי הביוטי, אביזר שמאפשר לליקויי ראיה לקרוא מסמכים, אפליקציה שתחבר בין יהודים ברחבי העולם באמצעות ארוחות משותפות, אפליקציה לכרטוס חיצוני לאוטובוס ושיכול לשפר את נתיב הנסיעה, פיתיון אשר מהמם את הדג ובכך מקצר את זמן הדייג ומונע סבל לדג ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"Whizz" הוא אחד מבין 20 אקסלרטורים שונים שהוקמו ברחבי הארץ, במטרה ליצור סביבה מקדמת יזמות טכנולוגית, גם במקומות רחוקים גיאוגרפית. האקסלרטורים יוקמו במסגרת תכנית מעוף-טק.

בעתיד אף מתוכנן לקום אקסלרטור ייעודי למשרתי מילואים פעילים. בכל מחזור מוזמנים יזמים מקומיים להציע רעיונות ומיזמים במטרה לקדם ולעודד יזמות טכנולוגית בפריפריה.

בדרום האקסלרטור האשקלוני הוא לא הראשון. אקסלרטור Ga2Tech בקרית גת אקסלרטור Eilat food-tech באילת ואקסלרטור "The Hive"  באשדוד כבר יצאו לדרך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר