שרת הבינוי שאשא ביטון עם גלאם, מנכ"לית ומהנדסת העירייה
שרת הבינוי שאשא ביטון עם גלאם, מנכ"לית ומהנדסת העירייה

שרת הבינוי והשיכון במאמץ לסייע לפיתוח שכונת אגמים

פורסם בתאריך: 13.2.19 18:18

     

שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא-ביטון הגיעה השבוע לביקור באשקלון במסגרתו נפגשה עם ראש העיר, תומר גלאם ויחד דנו בדרכים לקדם פרויקטים נוספים לשיקום שכונות בעיר, הקמת פארק האקו-ספורט בשכונת 'אגמים' ותחזוקה השוטף של השכונה.

השרה נכנסה לפני מספר חודשים לתפקידה ובעוד חודשיים לאחר קיומן של הבחירות ההערכה היא שעם כינונה של הממשלה הבאה ימונה לתפקיד שר אחר.

השרה שאשא ביטון עם מארחיה בעירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

השרה ומארחיה הגיעו לרחוב יאנוש קורצ'אק, על מנת לבחון ביצוע שיפוץ הבניינים ברחוב במסגרת פרויקט שיקום שכונות. הם הגיעו גם לשכונת כוכב הצפון בה נבנים ברחובות 'רבי עקיבא' ו'התלמוד', פרויקטים במסגרת 'מחיר למשתכן'. לאחר מכן הגיעו לרחוב 'יואל' בגבעת ציון, שם נבנה פרויקט דיור ציבורי לגיל הזהב הכולל 471 יחידות דיור.

השרה שאשא ביטון ומארחיה ביאנוש קורצאק. צילום: דוברות עיריית אשקלון

השרה שאשא ביטון ומארחיה ביאנוש קורצאק. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לפני סיום הגיעה המשלחת לחדר הישיבות בקומה הרביעית בבניין העירייה שם נערכה פגישת עבודה עם גורמי מקצוע בעירייה. העירייה ביקשה סיוע בהקדמת מימון פארק האקו-ספורט המתוכנן להיבנות בשכונת 'אגמים', בסך 46 מיליון שקלים, וביצוע השלב הראשון בפרויקט, הכולל את הפיכת האגם למאגר שאליו יזרמו מי הגשמים דרך תעלות הניקוז של שכונת שמשון ואגמים. כמו כן, עלה הצורך בתקצוב שנתי על סך 5 מיליון שקלים בשנה עבור התחזוקה השוטפת של האגם.

שכונת אגמים. צילום: אחי בנאי

שכונת אגמים. צילום: אחי בנאי

נושא נוסף שעלה, הוא סיוע המשרד במימון תחזוקה השוטף של שכונת אגמים בסך של כ-3.9 מיליון שקלים בשנה, עבור ניקיון וטיאוט, טיפול בפסולת בניין, גינון, פיקוח ייעודי לשכונה, אחזקה שוטפת למפגעים, תברואה, מצלמות לתחושת הביטחון וכדו'.

 

 

"שמחתי לארח את שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, ולשמוע ממנה על הנכונות לסייע לאשקלון ולקדם בה פרויקטים מחוללי מפנה, בעיקר בשכונות הוותיקות ועבור זוגות צעירים, כדי לשפר באופן משמעותי את איכות ורמת חיי התושבים בעיר" מסר לאחר הפגישה ראש העירייה, גלאם והוסיף "ראינו את זה קורה הלכה למעשה בפרויקטים של 'מחיר למשתכן' בשכונת כוכב הצפון ובפרויקטים לשיקום שכונות בשמשון, וזו רק ההתחלה".

הישיבה של השרה וצמרת משרד השיכון עם בכירי העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

הישיבה של השרה וצמרת משרד השיכון עם בכירי העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"אני שמחה להיות כאן. פגשתי זוכים בפרויקט מחיר למשתכן וזה בהחלט מרגש בכל פעם מחדש לשמוע אותם אומרים שיש להם בית משלהם בזכות הפרויקט. תודה על הזכות לראות את זה מקרוב" מסרה השרה שאשא ביטון והוסיפה "יש לנו צוות מדהים עם נכונות לעזור ואנחנו כאן כדי לסייע גם בנושאים שעל סדר היום וגם בנושאים נוספים. כולנו במשרד עם הפנים לאשקלון ועם רצון טוב לקדם ולפתח את התחומים שבאחריותנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר