תיעוד של הנפילה באשקלון. צילום: אורית מליחי
תיעוד של הנפילה באשקלון. צילום: אלי כוכבי

צפו בנפילת רקטה באשקלון | הלימודים בוטלו מחר

איפה כיפת ברזל? 20 נפגעים פונו לבית החולים בעקבות רצף של נפילות בתוך העיר אשקלון בשעות האחרון, בחלקן פגיעות ישירות בבתים. בעירייה החליטו על ביטול הלימודים מחר. ובחוף אשקלון הבחירות מחר בספק

פורסם בתאריך: 12.11.18 22:31

     

אזעקה רודפת אזעקה באשקלון, נפילה רודפת נפילה וכבר מדובר בשלוש נפילות בתוך העיר חלקן פגעו פגיעות ישירות וחלקן פגעו בלב שכונות מגורים בסמוך למבנים.

בעקבות האירועים באשקלון וריבוי הנפילות בתוך העיר, הוחלט כי מחר לא יתקיימו לימודים באשקלון. ההנחיה תקפה לכל מוסדות החינוך בעיר, כולל החינוך המיוחד, מעונות היום והמרכזים הקהילתיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חבלנים מטפלים ברקטה. צילום: דוברות המשטרה

חבלנים מטפלים ברקטה. צילום: דוברות המשטרה

רקטה שנפלה בעיר. צילום: דוברות המשטרה


באותו עניין:


ראש העיר, תומר גלאם: "בעקבות ההסלמה הביטחונית, החלטתי על ביטול הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. יש עיתות בהן אנו נדרשים למנהיגות ולא אוכל לקחת סיכון בכל מה שקשור לחיי ילדינו. אני מבקש מכולכם להישמע להוראות מצילות החיים של פיקוד העורף. יש להישאר סמוך למרחבים מוגנים ולהיכנס אליהם בעת הישמע האזעקה. מקווה יחד איתכם שהשקט ישוב אלינו במהרה, ועד שזה יקרה אנא תשמרו על עצמכם".

נכון לעכשיו פונו לבית החולים ברזילי 20 נפגעים משלושת המטחים האחרונים. 13 מהם נפגעי חרדה ו-7 נפגעי גוף כתוצאה מהדף ורסיסים, בהם: גבר כבן 40 עם פציעה מרסיס בגב, גבר כבן 60 עם פציעה בראש מרסיסי זכוכית ואישה כבת 70 עם חבלה בגב מהדף.

פגיעה ישירה באשקלון. צילום: אורית מליחי

פגיעה ישירה באשקלון. צילום: אורית מליחי

מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה מטפלים במספר זירות נפילה בעיר אשקלון. במקום מספר נפגעים באורח קל וחרדה. חבלני המשטרה מטפלים בזירות ומסירים חשש מסיכון אזרחים. "אנו שבים ופונים לציבור, יש להישמע להנחיות כוחות המשטרה ופיקוד העורף בכל הקשור למיגון והתנהגות אזרחית בעת נפילה. יש להתרחק מהמקום ולהזכיר את כוחות המשטרה והחירום", אמרו במשטרה.

בחירות בחוף אשקלון? לא בטוח

בהמשך להערכת מצב, שהתקיימה הערב במועצה האזורית חוף אשקלון, הוחלט כי הלימודים מחר לא יתקיימו כלל בכל ישובי המועצה. לאור שאלות בעבר, נדגיש כי הלימודים לא יתקיימו גם בכל המסגרות הפרטיות – גנים ומעונות פרטיים.

באשר לבחירות לראשות המועצה בין שני המתמודדים: דודי סעדה ואיתמר רביבו – תצא הודעה בנפרד.

במועצה מבקשים להזכיר לתושבים כי מרכז חוסן של המועצה ערוך ומוכן לקלוט פניות בנושא התמודדות עם המצב. חיה בוקובזה – מ"מ מנהלת מרכז חוסן –
052-5166508.

לאתר פיקוד העורף: http://www.oref.org.il/

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר