רחוב העבודה. האם יקל על העומס? צילום: דוברות עיריית אשקלון

מחלצים את אשקלון מהפקקים: רחוב ה'עבודה' נפתח לתנועה דו-סטרית

בעבר הוגבלה התנועה בו בגלל פקקים שנוצרו אבל כעת העירייה חוזרת למקור. בתוך כך עוד כיכר בברנע זוכה להרחבה כדי להקל על הפקקים

פורסם בתאריך: 26.2.18 22:29

     

הפקקים הבלתי נסבלים על תושבי העיר מקבלים משנה חשיבות בתקופה האחרונה בקומה הרביעית שבבניין העירייה. אחרי הרחבת כיכרות והסדר התנועה במספר מוקדים ממשיך ראש העיר בפעולות שאמורות לחלץ את העיר מהפקקים או לפחות להקל אותם.

לכיכרות שהורחבו ושעשויים להפוך לדו מסלוליים בקרוב מצטרף גם הכיכר בשד' רבין בכניסה לשכונת נווה דקלים. בעירייה מאמנים שהפיכת מעגל התועה לדו נציבי יקל על העומסים.

"כיום, מידי בוקר, משתרך במקום פקק ארוך של כלי רכב הנעים לתוך צוואר בקבוק משלושה נתיבים לנתיב תנועה אחד" נמסר מעיריית אשקלון "בנוסף, את נתיב התנועה הזה חוצים בשעות הבוקר מאות תלמידים בדרכם לבתי הספר, מה שמפריע לזרימת התנועה באופן חופשי ומהיר".

העבודות להרחבת הכיכר יימשכו כחודש ובסופן, על פי הגורמים המקצועיים, תורגש הקלה משמעותית בעומסים במקום.

בשורה נוסת לנהגים באשקלון היא הפיכתו של רחוב 'העבודה' בשכונת 'מגדל' לדו סטרי לכל סוג כלי הרכב. עד כה הרחוב בחצי המערבי, מכיכר גולומב מערבה למפגש עם רחוב רמז, היה חסום לתנועה ממזרח למערב לכלי רכב שאינם תחבורה ציבורית. בעבר הרחוב היה פתוח לכלל כלי הרכב והגבלת התנועה שבוטלה השבוע, נבעה מפקקים כבדים שנוצרו במקום. העירייה השבוע 'חישבה מסלול מחדש' ולדברי גורמים בעירייה המהלך מתבקש נוכח גידול בהיקפי התנועה שם, והוא יקל על הנהגים ועל בעלי העסקים הפועלים לאורך הרחוב.

ביטול הגבלת הנסיעה לכלי רכב רגילים כבר עודכנה באפלקציית waze שכבר מאפשרת מנסיעה בכיוון החדש לכלל משתמשיה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר