איתי סהר. צילום: ראובן קפוצינסקי

איתי סהר מארגן כנס תחת הכותרת "לא לסגירת עסקים בשבת"

למרות שבאשקלון לא פועלים לסגור עסקים בשבת ולא שולחים להם דו"חות, המועמד לראשות העירייה, עו"ד איתי סהר, החליט ליזום כנס שקורא לא לסגור עסקים בשבת

פורסם בתאריך: 18.1.18 19:28

     

עורך הדין איתי סהר, המועמד לראשות עיריית אשקלון, עורך כנס חירום פתוח לציבור ולבעלי עסקים באשקלון נגד סגירת עסקים בשבת, על רקע כניסתו של "חוק המרכולים" לתוקף והימנעותו של ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, ממתן התחייבות ברורה שלא לסגור עסקים בשבת. הכנס יתקיים ביום שני, 22.1, בשעה 19:30 בפאב הג'ק בחוף דלילה.

לדברי מארגניו, בכנס ישתתפו בעלי עסקים מאשקלון וידברו על מצוקת העסקים בעיר, על מדיניותה הביורוקרטית, המקשה והמכשילה של העירייה כלפי יזמות בעיר ועל הכוונה לסגור עסקים בשבת ולפגוע בכך בקהילה, בעסקים, וגם בערכי השבת עצמה עבור אינטרסים פוליטיים.

חשוב לציין כי העירייה לא הורתה על סגירת עסקים כלשהם בשבת ולא שלחה התראות לעסקים הפתוחים בשבת, ובישיבת המועצה התחייב גלאם כי מה שהיה הוא שיהיה.

בשבוע שעבר שלח סהר מכתב לגלאם שבו התריע מפני סגירת עסקים בשבת ולדבריו, גלאם נמנע עד כה מלהתייחס לנושא בצורה ברורה ועד כה לא נענה לדרישה להתחייב בצורה ברורה כי לא יפעל כנגד עסקים הפתוחים בשבת.

"לצערי, תומר גלאם נמנע מלעשות כל פעולה על מנת להגן על העיר ועל הקהילה מנזקי 'חוק המרכולים'", אמר סהר. "וגם נמנע מלהתחייב באופן מפורש כי לא יאפשר כל פגיעה בעסקים.. תפקידה וחובתה של העירייה היא לעודד יזמות, עסקים ותעסוקה ואת זה עיריית אשקלון לא ידעה ואינה יודעת לעשות. בכוונתי לשנות מהיסוד את היחסים בין עיריית אשקלון ליזמים שפועלים בתחומה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר