חזי חלאויה. מתוך לינקדאין
חזי חלאויה. מתוך לינקדאין

מעולם ההייטק לעיריית אשקלון: חזי חלאויה נבחר למנכ"ל העירייה

פרסום ראשון: לאחר כ-25 שנים בעולם ההייטק ולאחר שצבר ניסיון עסקי רב בתפקידים בכירים, מגיע חזי חלאויה לעיריית אשקלון והוא יכהן כמנכ"ל העירייה

פורסם בתאריך: 25.5.23 12:42

     

הוועדה למינויים בכירים בעיריית אשקלון, בחרה את חזי חלאויה לתפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון. חלאויה, שאף ביקר השבוע בבניין העירייה, יחליף בתפקידו את עידן דוד שמסיים בימים אלו כהונה בת כשלוש שנים.

הכוונה למנות את חלאויה לתפקיד, פורסמה לראשונה ב"כאן דרום" והמינוי כפוף לאישור סופי של משרד הפנים.

חלאויה, תושב אשקלון בן 53, נשוי ואב לשלושה ילדים, מכהן בימים אלו כסמנכ"ל תפעול גלובלי בחברת ההייטק NICE, הוא סגן אלוף במיל' ובעל תואר שני במנהל עסקים לבכירים, קורס דירקטורים וקורסים שונים ממכללות הרווארד וייל בארה"ב.

ברזומה שלו יש כ-25 שנים של מילוי תפקידים שונים בשורה ארוכה של חברות הייטק, בין היתר בחברות ידועות כמו אלביט וקומברס, ובעשור האחרון הוא עובד כאמור, בחברת NICE. הוא ניהל לאורך חייו תקציבים בסדרי גודל גדולים מאוד ומחזיק בניסיון עסקי רב ומגוון.

הוא נולד וגדל באשקלון, למד בבית הספר היסודי רותם ולאחר מכן בבית הספר אורט. לאחר מכן הוא שירת בצה"ל והשתחרר משירות קבע בגיל 29 כסמג"ד ובמילואים הוא התקדם למג"ד ואף עלה בדרגה לסגן אלוף.

כבר לפני שלוש שנים עלה שמו בבורסת השמות כמנכ"ל העירייה ובשיחה אז עם "כאן דרום" הוא אמר שזה לא על הפרק וכי הוא מתכוון להישאר בחברת NICE, אך כעת כאמור הוא החליט לקבל את ההצעה לתפקיד הבכיר.

צפו בחלאויה נואם בכנס של החברות המובילות במשק לפני כשנה:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר