איציק ויצמן
המנכ"ל הבא של עיריית אשקלון. איציק ויצמן

הוא נבחר: איציק ויצמן ימלא את מקום מנכ"ל העירייה

ועדה שישבה היום בעיריית אשקלון בחנה את המועמדות של ויצמן לתפקיד ואישרה אותו. אלברט אלקובי התבקש על ידי גלאם לחזור בו מבקשת ההתפטרות

פורסם בתאריך: 6.2.18 14:40

     

היום התכנסה ועדה שדנה במינויו של ממלא מקום למנכ"ל העירייה חיים סופר, ובחנה את מועמדותו של ראש אגף ההכנסות איציק ויצמן לתפקיד. הדבר פורסם לראשונה ב"כאן דרום".

הוועדה שדנה בעניין כללה את מ"מ ראש העירייה סופה ביילין; המשנה לראש העירייה, משה אטיאס; חבר המועצה, יורם מכלוף; היועצת המשפטית, עו"ד הילה רווח ונציג משרד הפנים, עמיקם לוי-נגר, מנכ"ל עיריית נס ציונה.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


לאחר שבחנה את המועמדות החליטה הוועדה כי ויצמן מתאים לתפקיד ועומד בקריטריונים הנדרשים למלא אותו. ויצמן ימשיך במקביל בתפקידו כראש אגף הכנסות. כעת נותר כי משרד הפנים יאשר את המינוי עצמו, דבר שצפוי לקרות ולא מהווה משוכה כלשהי למינוי.

חיים סופר

כזכור, בעקבות החלטתו של ראש העירייה תומר גלאם, למנות את ויצמן לתפקיד ולהעדיפו על פניו של אלברט אלקובי, ראש מינהלת הסכם הגג, מבקש אלקובי לסיים את תפקידו במינהלת. בעקבות כך, פנה גלאם לאלקובי וביקש ממנו לחזור מהבקשה, "לבקשת ראש העיר אני עדיין בודק את זה וכשאקבל החלטה אני אמסור אותה בצורה מסודרת", מסר אלקובי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר