שלט באנו לעבוד בשכונת אגמים

שלטים מסוכנים: לאן נעלמו שלטי 'באנו לעבוד'?

הרוח העיפה שלטי מתכת כבדים שהציבה העירייה. עו”ד אבי עייש: “התרעתי, אך זכיתי להתעלמות”. עיריית אשקלון: “מספר שלטים בודדים מתוך עשרות שהוצבו בעיר לא עמדו ברוחות העזות”

פורסם בתאריך: 12.1.18 14:17

     

בחודש אוגוסט האחרון, זמן קצר אחרי שהודיע כי הוא יתמודד לראשות עיריית אשקלון בבחירות הבאות, שלח עו”ד אבי עייש מכתב לראש העירייה בפועל תומר גלאם, ובו התריע על הסכנה שיש בשלטים שהוצבו ברחבי העיר הנושאים את המסר "באנו לעבוד".

לא הפסקתי לרוץ. עו"ד אבי עייש

עייש הסביר כי הפנייה באה בעקבות פניות של אזרחים מודאגים למשרדו וכן לעמותה לאיכות השלטון. לטענתו, כמה משלטים אלו מסתירים את שדה הראייה של הנהגים, והדבר מהווה סכנה לציבור הנוסעים והולכי הרגל. כמו כן, נטען כי השלטים מותקנים באופן מאולתר בקשירת חוט שזור ועל גבי שני עמודים ללא חיזוקים ראויים.

“יודעי דבר, ובפרט מי מאלו שעיסוקם הוא בין היתר התקנת שלטים בשטח, ממהרים להזהיר כי אלו השלטים לא יעמדו ברוחות אשר פוקדות את אשקלון במסגרת מזג האוויר האופייני לה, וכי הסכנה תחריף לקראת החורף הבא עלינו לטובה. קרבתם של שלטים אלו לכביש היא בבחינת סכנה”, כתב עייש. בהמשך ציין שהשלטים הללו בעלי אופי של תעמולת בחירות, אך משולמים מתוך הקופה הציבורית.

לדברי עייש, הוא זכה להתעלמות מוחלטת, ובתגובה ששלחה אז העירייה לסוגיית בטיחות השלטים נכתב: “הם הוצבו על ידי חברה שמתמחה בתליית שלטים מסוג זה ותוך הקפדה על כל כללי הבטיחות”.

הסופה שפקדה אותנו השבוע הוכיחה את דבריו של עייש. כמה משלטי המתכת הכבדים נעקרו ממקומם, וחלקם אף עפו ברוח החזקה. בתגובה כתב עייש בדף הפייסבוק שלו: “שבוע של נס. הסערה חלפה, וברוך השם הפחים שהתעופפו ונתלשו משלטי ‘באנו לעבוד’ לא פגעו ברכבים נוסעים. היה נדרש רק נס לכך. האם הנהלת העירייה סומכת רק על הניסים?

'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', נאמר. מנהיגות חכמה רואה את הסכנות הצפויות לציבור, ואם היא לא מספיק חכמה, אז לכל הפחות לומדת מאלו שמזהירים מפני הסכנות הצפויות. התרעתי! פניתי בכתב! אך זכינו להתעלמות, כי מה שהיה חשוב להם יותר הוא לבצע תעמולת בחירות על חשבון כספי הציבור בכל מחיר. די לשחיתות ועוד על חשבון סכנה לחיי האזרחים”.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: “התמונה שונה מכפי שמנסים לצייר אותה מספר גורמים המונעים ממניעים פוליטיים. ראשית, נציין כי אכן בוצעו עבודות לחיזוק השלטים בכל רחבי העיר במסגרת פעילות כוללת להיערכות לסערה. על אף העבודות שבוצעו, מספר שלטים בודדים מתוך עשרות שהוצבו בעיר לא עמדו ברוחות העזות. צוותים של מנהל תפעול טיפלו באופן מיידי בכל אירוע שכזה וסילקו את המפגעים מהמרחב הציבורי בתוך זמן קצר. לא נגרם מעבר לכך כל נזק, וכל ניסיון לתאר תמונה אחרת חוטא למציאות”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר